Luin viime Kotimaasta Joose Vähäsöyringin haastattelun. Muuten hyvä juttu, mutta jäin miettimään miksi Joose-veli ei tuonut esille Jumalan valtakunnan tärkeyttä ja kauneutta.
Uskon tunnustaminen
5
611
Vastaukset
- Kempelainen
Kehottanut moiseen, tunnustaa uskoaan seurakuntaan, vaan hän pyysi tunnustamaan Hänet >> Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
- sillä
Jumalan valtakunnalla vl-lahkoa/SRK:laisuutta, sinulla tuli varmaan kirjoitusvirhe. Nimittäin kirjoitit vahingossa: "Miksi Joose-veli ei tuonut esille Jumalan valtakunnan tärkeyttä ja kauneutta." Vaikka oikeat termit olisivat olleet: törkeyttä ja kauheutta.
- ei palvo
Jospa se Joose ei palvokaan seurakuntaa Jumalana. Jospa uskonvanhuskaus onkin hänelle kallein ja tärkein asia eikä "Jumalan valtakunnan" (vl-joukon) kauneus.
- feickelsen
Tai sitten sulla ei ole asiat muuten kunnossa.
- on löytänyt tiensä
tänne nettiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808