Super 8:n omistajat. Onko moponne toimineet luotettavasti eli onko niissä ollut vikoja korjausta vaativia vikoja?
Kiinnostaisi hankkia, mutta olen kuullut että laatu ei olisi Agilityn tasolla??
Super 8:n laatu?
5
1317
Vastaukset 5
- ollut jo pitkään
Itsellä super 8 ja mittarissa reilut 1000km. Ei ole ollut ongelmia ja hyvä ajaa. Olen reilut sata kiloinen kaveri ja yli nelikymppinen. Hyvin jaksaa kuljettaa.
- Super8
Mittarissa 1500km ilman vikoja.
Saattaahan niitä olla maanantaipäivän
versioitakin,mutta minulla on toiminut ihan
virheettömästi.- kymco
Käynnistyksessä on ollut eräillä ihmisillä ongelmia.
Ja olen kuullut myös että matkamittari olisi lakannut toimimasta.
Agility on varmempi vaihtoehto.
Terv. Agilityn Onnellinen omistaja.
- Skootterihirmu
Joo itellä on tosiaan kyseinen skootteri. Reilu 1100 mittarissa, ja hyvin on pelannu.Tosin lämpimänä ei taho lähtee käyntiin(varmaan vaan säädöissä vikaa)Tukeva ajaa ja muutenkin hyvä peli.Hyvin kulkee kaks päällä ylämäessäkin. On ainakin hienompi kuin agility ja jos haluaa kyydittää toista, niin paremmat paikat superissa.
- eiole
Mittarissa reilut 800km ja ongelmitta toiminu. On kuulema tullu semmone erä myyntii näit kaseja et olis sähkövikoja ollu mut yhdellä korjauksella niistäkin selvitt :) osta ihmees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741216
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821117Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241075Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129955Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6908- 60844
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109470
- 43467
- 19436
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää39436On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397