Super 8:n omistajat. Onko moponne toimineet luotettavasti eli onko niissä ollut vikoja korjausta vaativia vikoja?
Kiinnostaisi hankkia, mutta olen kuullut että laatu ei olisi Agilityn tasolla??
Super 8:n laatu?
5
1275
Vastaukset
- ollut jo pitkään
Itsellä super 8 ja mittarissa reilut 1000km. Ei ole ollut ongelmia ja hyvä ajaa. Olen reilut sata kiloinen kaveri ja yli nelikymppinen. Hyvin jaksaa kuljettaa.
- Super8
Mittarissa 1500km ilman vikoja.
Saattaahan niitä olla maanantaipäivän
versioitakin,mutta minulla on toiminut ihan
virheettömästi.- kymco
Käynnistyksessä on ollut eräillä ihmisillä ongelmia.
Ja olen kuullut myös että matkamittari olisi lakannut toimimasta.
Agility on varmempi vaihtoehto.
Terv. Agilityn Onnellinen omistaja.
- Skootterihirmu
Joo itellä on tosiaan kyseinen skootteri. Reilu 1100 mittarissa, ja hyvin on pelannu.Tosin lämpimänä ei taho lähtee käyntiin(varmaan vaan säädöissä vikaa)Tukeva ajaa ja muutenkin hyvä peli.Hyvin kulkee kaks päällä ylämäessäkin. On ainakin hienompi kuin agility ja jos haluaa kyydittää toista, niin paremmat paikat superissa.
- eiole
Mittarissa reilut 800km ja ongelmitta toiminu. On kuulema tullu semmone erä myyntii näit kaseja et olis sähkövikoja ollu mut yhdellä korjauksella niistäkin selvitt :) osta ihmees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611266
- 1337010
- 995731
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303969- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782974