Kuinka paljon teillä on paino noussut? Olen rv 27 ja painoa tullut 9 kg, esikoisesta painoa tuli odotusaikana 16 kg. Ei tahdo paino pysyä neuvolan käyrissä, siellä pitävät sopivana painon nousuna n.350g/viikko.
painon nousu
6
707
Vastaukset
- mammaliini 12/07
Paljonko itse painat.. Sopiva painonnousuhan riippuu siitä. Ylipainoisille ei suositella montaakaan lisäkiloa kun taas alipainoisille kaikki ylimääräinen on suotavaa jos näin voi sanoa karkeasti. Otappa noista nyt selvää kun toiset sanoo toista ja toiset toista. Välillä vähän liikaakin tuijotetaan sitä painoa.
- liikuri
Mä olen rv:lla 23 ja painoa on tullut lähes 8 kiloa. Lähtöpaino alipainon puolella ja pituutta 169. Neuvolassa sanottiin, että pitkärunkoiselle ja alipanoisella tulee tietenkin enemmän ja se onkin varsin toivottavaa. Tosin viime viikon käynnillä hoitsu totesi, et nyt vois painonnousun tahti vähän hiipua. :D
- painoa...
tullut varmaankin n.10-11kg,tarkkaa määrää en tiedä koska viime neuvolasta kuukauden verran,mutta raskausviikkoja tähän mennessä tasan 27.
- cella
teille nuita kiloja oikein karttuu? Itse rv 35 ja 5 kg. Raskaus herätti mussa pienen terveysintoilijan ja ruokavalio meni uusiksi.
- koko raskausaikana
ja pois lähti 7 kg. jäin siis 5 kg miinukselle.
Olipa hyvä "laihis"- maami
Rv 28 eikä ole noussut grammaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595990Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242641No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212129
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83125281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811095