kukahan nainen

tietoa vailla

kukahan on sellainen tummahiuksinen, hiukset ehkä hartian seudulle asti, ehkä parinkympin vaiheilla oleva, hoikka, yleensä valkeaan aika lyhyeen takkiin ja tiukkoihin farkkuihin kääriytynyt ja käsilaukkua kantanut nainen, jota näki mäntyharjulla ainakin vielä viime syksynä? taisi kävellä yleensä itsekseen

18

4876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikäläinen täältä

      yksi naikkonen tulee noista kuvailuista mieleen.

    • Serkulle terveisiä ;) hihhi...

      Miksi etsit kyseistä naista?

    • tapauksen!!!!

      kuvaukset osuu hyvin muumimammaan...

      • joonata

        Tietoa vaille oleva,miksi etsit kyseistä naista?
        Oletko muumipappa? Vai. . . ? Laita tietoo...


      • joonata
        joonata kirjoitti:

        Tietoa vaille oleva,miksi etsit kyseistä naista?
        Oletko muumipappa? Vai. . . ? Laita tietoo...

        Mäntyharjus myös suloinen muumipeikko!!!
        Aina kun näen hänet päivä pelastettu!!!
        Mitähän peikko mieltä??


      • Juliiiiiet
        joonata kirjoitti:

        Mäntyharjus myös suloinen muumipeikko!!!
        Aina kun näen hänet päivä pelastettu!!!
        Mitähän peikko mieltä??

        Peikko varmaan samaa mieltä!


      • tietoa vailla

        kukahan tämä tapaus oikealta nimeltä lienee?


    • meikäkäinen..............

      miksi olet niin kovasti kiinnostunut?Ei täällä kenenkään nimiä viiti kirjotella.

      • Joonata

        Just niin, miksi olet kiinnostunut??


      • Juliiiiiet
        Joonata kirjoitti:

        Just niin, miksi olet kiinnostunut??

        Jos hän on rakastunut, ihastunut, Kiinnostunut ;)

        Mut kannattaa laittaa ensi kerralla Kasvot muistiin kun vaatetus, vaatetus muuttuu ;)Tiedä vaikka tulisi vastaan;)


      • tietoa vailla

        kun en paikkakunnalla asu ja kiinnostaisi vielä nähdä tätä emäntää eikä pahemmin noin vaan törmää sattumalta kuitenkaan. mitä olen ymmärtänyt niin taitaa vielä asua mäntyharjulla kuitenkin?


      • Joonata
        tietoa vailla kirjoitti:

        kun en paikkakunnalla asu ja kiinnostaisi vielä nähdä tätä emäntää eikä pahemmin noin vaan törmää sattumalta kuitenkaan. mitä olen ymmärtänyt niin taitaa vielä asua mäntyharjulla kuitenkin?

        Miten voit nuoresta 2 kymppisestä sanoa emäntä?
        Vai onko sulla nyt " haku ammunta " menossa?
        Vastaa rehellisesti!!!


    • miettimään

      ei sulla oo siihen kuitenkaan saumaa...
      et sä haluis tyytyä vaikka siihen pikkumyyhyn.
      Kulkis vielä hyvin käsimatkatavarana!!! veis varmaan vähän vähemmän tilaa lentokoneessa ku sun ego!

      • Joonata

        Aina on toivoo!
        Jos on oikeesti kiinnostunut,ihastunut ja rakastunut!


      • Sonera Citymarket
        Joonata kirjoitti:

        Aina on toivoo!
        Jos on oikeesti kiinnostunut,ihastunut ja rakastunut!

        Jos vaikka on kaunis tai komea=)
        Ja jotain yksityis kohtia, mm. Silmät, huulet;), kasvon piirteet:) Jos on ihastunut tai tuntee jotain tunteita toista kohtaan!

        Aina on toivoa!


    • mina_tiedan

      Taisi jo vaihtaa maisemaa, kuten kaikki naiset joihin Pekka tai (toista nimeä ei saa sanoa, koska kyseisella miehellä on kolmidraaama) X iskevät silmänsä. Kuka tahansa täysjärkinen lähtee pakoon kyseisiä 50 kymppisiä äijiä :)

      • tietenkin

        vai pois on lähtenyt, asuukohan missä päin nykyään?


      • tietoa vailla

        vai on pois lähtenyt, mistähän tämän tapauksen voisi löytää nykyään?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe