Helteistä huolimatta raitis keskiviikko.
8.8-07 keskiviikko
11
728
Vastaukset
- Pa.pio
Raitis keskiviikko tänään.
- crocoodiile
keskiviikko täälläkin, aamulla vain hammaslääkäriin :S
- Oolofi
Ei oo rahaa dokaa... mutta en dokais vaikka oiskin!
- veska58
ny on markkinat,ku kesä alako vasta ny.Kyllä ny sefu joutuu hakeen paatenpaatenit takasi pihalle.Seku kylymäsenä ihimisenä kerkes viiä ne jo talavikorjuuseen.Mutta hienua on olla raitis tämmösenä päivänä.Samoja toiveita teille kaikille.
tämäkään ketään kiinnosta,mutta näpyttelenpä siltikin pienen viestin näin keskellä viikkoa tänne.
Kyllä pitäis lailla kieltää työnteko tälläselä helteellä. Rupee tuntumaan jo ihan eläinrääkkäykseltä työssä käyminen.Voi,kunpa tulis äkkiä syksy:))
Ei kuitenkaan helle ole niin paljon päätä sekottanut,että olisin viinaksien kanssa käynyt lotraamaan.
Jäätelöön olen nyt hurahtanut:))
Viilenevää viinatonta iltaa toivottelen heille jotka sellaista haluavat:)t pörri- Pa.pio
Täälläpäin takoo Kauppatorilla nyt 28,3 C ja sisällä 31 C. Onneksi sellainen rupelituuletin lattialla, joka vilvoittaa. Saunaan ei tee just nyt mieli. Pakastimen ovi käy. Salaattia ja näkkäriä myös.
Pa.pio kirjoitti:
Täälläpäin takoo Kauppatorilla nyt 28,3 C ja sisällä 31 C. Onneksi sellainen rupelituuletin lattialla, joka vilvoittaa. Saunaan ei tee just nyt mieli. Pakastimen ovi käy. Salaattia ja näkkäriä myös.
ole viittinyt edes mittariin vilkasta:)Tiedän sen siitä että hellettä on kun kävelykin on kun humalaisella,ei meinaa jalkakäytävä riittää kun tuolla ulkona liikkuu:)Voi jestas sentään jos tässä helteessä vielä krapula olis. No,onneks siitä ei ole pelkoa kun ei juo.
Mulla on kans tollanen "rupelituuletin" puhaltamassa suoraan naamaan, niin että meinaa tukka päästä lähteä:)
Mä odottelen kun tulee jäätelöauto illalla pihalle,niin juoksen tukkaputkella täydentämään jäätelövarastoja:))
No joo!Eiköhän me kuitenkin tämä helle kestetä.Onneks ei ole jatkuvaa tälläinen!1Olin pokasahan kanssa mehtäsä koko päivän (selvinpäin) ja tein 12 motilista halakoja, harmi ko unohtu vesipullo kotia mutta kerkeshän tuota juoda ko tulin just kotiin, nyt lenkille!
- Pa.pio
pörri.1 kirjoitti:
ole viittinyt edes mittariin vilkasta:)Tiedän sen siitä että hellettä on kun kävelykin on kun humalaisella,ei meinaa jalkakäytävä riittää kun tuolla ulkona liikkuu:)Voi jestas sentään jos tässä helteessä vielä krapula olis. No,onneks siitä ei ole pelkoa kun ei juo.
Mulla on kans tollanen "rupelituuletin" puhaltamassa suoraan naamaan, niin että meinaa tukka päästä lähteä:)
Mä odottelen kun tulee jäätelöauto illalla pihalle,niin juoksen tukkaputkella täydentämään jäätelövarastoja:))
No joo!Eiköhän me kuitenkin tämä helle kestetä.Onneks ei ole jatkuvaa tälläinen!1Tähän helteeseen nopeasti tottuu. Nyt menee ihan OK. Ei passaa heilua ja touhuta liikaa. Coolisti vain yrittää paikallaan olla. Katselin tuossa dokkaria DVD:ltä. Kantakuppilan terassillakaan ei olut ketään? Lildin viereisessä puistossa kaljaringin leiri. Näin täällä. Niin, perjantaina sataa vettä.
- Cettuz!
raitis kirjoitti:
Olin pokasahan kanssa mehtäsä koko päivän (selvinpäin) ja tein 12 motilista halakoja, harmi ko unohtu vesipullo kotia mutta kerkeshän tuota juoda ko tulin just kotiin, nyt lenkille!
viikkoa, raittiina, vaikka neste kerääntyi aurinkon oton johdosta otsaan siitä silmienympäristöön ja tänäaamuna valunnut jo mahtavat pallukat silmien alle, en päässyt lääkärille olis pitänyt tilata aika päivystykseen, joten terveydenhoitaja sanoi, tarkkaile tilannetta. kiitos. älä ota aurinkoa. kiitos. jotenkin kertyy kudoksiin neste. kun palan.
raitis kirjoitti:
Olin pokasahan kanssa mehtäsä koko päivän (selvinpäin) ja tein 12 motilista halakoja, harmi ko unohtu vesipullo kotia mutta kerkeshän tuota juoda ko tulin just kotiin, nyt lenkille!
mulla pää sekaisin, niin sekasin tuntuu olevan sullakin, kun tollaseen hommaan oot ryhtynyt. Vai onkos se niin,ettei niitä hyttysiä ole metikössä niin paljoa helteellä, senkö takia valitsit halkomettään menemisen tälläseen ajankohtaan:)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858