Missä olisi lähin paikka kuopiossa jossa voisi käydä ratkomassa työpaikan "jäsenten väliset" mikroautoilla? Eli hakusassa paikka joka järjestää ajotapahtumia mikroautoineen päivineen.
Mikroautoilua?
6
908
Vastaukset
- Neulamäessä
Vilkaiseppas http://www.kartingone.fi.
- on.....
eikös tämä firma ole lopettannu toimintansa jo toissa kesänä? sivut on vaan jäänny nettiin?
on..... kirjoitti:
eikös tämä firma ole lopettannu toimintansa jo toissa kesänä? sivut on vaan jäänny nettiin?
Mitähän oikein höpäjät,ajamassa olen äskettäin käynyt.Ja hauskaa on.Herää jo
- Hoitaa
Parhaat kisat saa kartingonen 400-kuutioisilla lapinlahden radalla. rata on vaikea ja haastava, paljon ohituspaikkoja.
Käytiin poikien kanssa viimeksi pari viikkoa sitten ajamassa ja kunnon kisat saatiinkin aikaiseksi, kun kaikilla on jos jonkinnäköistä auto-urheilu taustaa.
Suosittelen lämpimästi aivan kaikille ja kaiken ikäisille, todella mahtavaa.
Kiitokset Jamille - se on siinä
Radalla on yhteystiedot/mainokset.Käy sieltä katsomassa, itse en niitä nyt muista.Järjestävät jäsenten väliset ja hupia piisaa varmasti.
- _Msa_
neulamäen radalla on ihan päteviä autoja joilla ajaa.. eivät tosin kulje kun 60 vai olikohan 70 km/h.. jos isolla porukalla menee ajelemaan ni maksaa 15€/jamppa ja jos ajelee ihan isot kisat ja aika ajot yms ni sit on 30€/ jamtteri.. kannattaa tosiaankin käydä ajelemassa.. itse kävin kokeilee pitkästä aikaa radalla taas kun tuttu oli poikaansa opettamassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96935
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691