Missä olisi lähin paikka kuopiossa jossa voisi käydä ratkomassa työpaikan "jäsenten väliset" mikroautoilla? Eli hakusassa paikka joka järjestää ajotapahtumia mikroautoineen päivineen.
Mikroautoilua?
6
907
Vastaukset
- Neulamäessä
Vilkaiseppas http://www.kartingone.fi.
- on.....
eikös tämä firma ole lopettannu toimintansa jo toissa kesänä? sivut on vaan jäänny nettiin?
on..... kirjoitti:
eikös tämä firma ole lopettannu toimintansa jo toissa kesänä? sivut on vaan jäänny nettiin?
Mitähän oikein höpäjät,ajamassa olen äskettäin käynyt.Ja hauskaa on.Herää jo
- Hoitaa
Parhaat kisat saa kartingonen 400-kuutioisilla lapinlahden radalla. rata on vaikea ja haastava, paljon ohituspaikkoja.
Käytiin poikien kanssa viimeksi pari viikkoa sitten ajamassa ja kunnon kisat saatiinkin aikaiseksi, kun kaikilla on jos jonkinnäköistä auto-urheilu taustaa.
Suosittelen lämpimästi aivan kaikille ja kaiken ikäisille, todella mahtavaa.
Kiitokset Jamille - se on siinä
Radalla on yhteystiedot/mainokset.Käy sieltä katsomassa, itse en niitä nyt muista.Järjestävät jäsenten väliset ja hupia piisaa varmasti.
- _Msa_
neulamäen radalla on ihan päteviä autoja joilla ajaa.. eivät tosin kulje kun 60 vai olikohan 70 km/h.. jos isolla porukalla menee ajelemaan ni maksaa 15€/jamppa ja jos ajelee ihan isot kisat ja aika ajot yms ni sit on 30€/ jamtteri.. kannattaa tosiaankin käydä ajelemassa.. itse kävin kokeilee pitkästä aikaa radalla taas kun tuttu oli poikaansa opettamassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770