noniin näin tällaista unta = olin siinä jälleen kerran taas serkkuni ja kaverini kanssa me olimme menossa yöksi jonnekkin mökkiin . minä näin pihalla ilveksen ja sanoin "ilves!!" serkkuni sanoi "no eihän oo" mä sanoin "kylläpäs" . sitten serkkuni (iida) ja kaverini (petra) tulivat katsomaan ja ikkunan eteen ilmestyi jokin gepardin näköinen mutta pienempi.. kun se häipyi näimme taas ilveksen. kaverini kiiruhti hakemaan sen ja sillä aikaa toinen kaverini taas harhautti erästä mammaa joka oli kävelemässä sinne päin missä toinen kaverini haki ilvestä.. (tällä hetkellä unessa oli jo 2 kaveria) olimme sitten siellä huoneessa ilveksen kanssa ja pian päätimme lähteä... keräsimme kamppeemme ja lähdimme (ilves oli kai mun repussa) pian vissiin mun veli ja yks kenen kaa oon ollu ni sano revitään ton reppu! sit ne rupes jahtaa mua ja lopulta ne sai mut kii ja heitti tavarat ympäriinsä ja repi repun.. yhtäkkiä ilves oli kadonnut. menimme petran ja iidan kanssa jollekkin lammelle jossa ei näyttänyt olevan yhtään kalaa.. pian näin nuijapäitä tai no ne näyttivät veden alla nuijapäiltä mutta kun yksi hyppäsi vedestä niin se olikin kala... muuta en oikein muista kerron taas jos muistan lisää.. kiitos vastaajille..
ilves mökin pihassa??
Nimetön
1
150
Vastaukset
- Angi *
josta tulee sinulle ahdistava. Ensin luulet häntä hyväksi ja mukavaksi kaveriksesi kunnes pelästyy sinun muita kavereitasi ja häipyy. Huomaat jälkeenpäin ja harmittelet sitä että tulit kertoneeksi hänelle salaisuuksiasi, jotka olisit voinut kertoa näille kauemmin tuntemillesi ystäville.
Kala tietää hiukan varallisuutta joka odottaa jossain sinua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87945Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?113778Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699