tilasin taas verkkokauppa.com:sta tuotteen kirjetoimituksena eli se tuli suoraan omaan postilaatikkoon.
ei ole koskaan ollut noissa mitään ongelmia, vaan aina on tulleet perille.
tuli vain sellainen asia mieleen, että jos tuollainen kirje jossa tuote on ja se on maksettu etukäteen verkkokauppa.com:n tilille, katoaa, niin kuka siitä vastaa?
lähettäjä vaiko ostaja?
mutta kuten sanottua, ei ole tähän mennessä mitään ongelmia ollut.
verkkokauppa.com kirjetoimitukset
7
2291
Vastaukset
- Katoaa
Jos kirjelähetys katoaa matkalla, niin siitä vastaa Posti, tai mikä Itella se nykyään on. Ei siis myyjä, eikä ostaja. Postin korvaukset, jos lähetystä ei ole vakuutettu, ovat sitten asia erikseen, eli naurettavan pienet.
Et vastannut kysymykseen. Se mitä posti korvaa on irrelevanttia. Käsittääkseni myyjä vastaa lähetyksestä. Tietysti näyttökysymyksissä voi tulla ongelmia,
- Vastasin
okaro kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen. Se mitä posti korvaa on irrelevanttia. Käsittääkseni myyjä vastaa lähetyksestä. Tietysti näyttökysymyksissä voi tulla ongelmia,
Jos myyjällä on todisteet iskeä pöytään, että he ovat lähettäneet kirjeen ja se sitten hukkuu, niin silloin siitä vastaa Itella.
Vastasin kirjoitti:
Jos myyjällä on todisteet iskeä pöytään, että he ovat lähettäneet kirjeen ja se sitten hukkuu, niin silloin siitä vastaa Itella.
Täytyykö vääntää rautalangasta? Kun kysytään kuka vastaa tarkoitetaan juuri sitä että kuka vastaa. Se, että kotvaa jonkun nimellisen summan ei ole mitään vastaamista.
- Suututtaa
okaro kirjoitti:
Täytyykö vääntää rautalangasta? Kun kysytään kuka vastaa tarkoitetaan juuri sitä että kuka vastaa. Se, että kotvaa jonkun nimellisen summan ei ole mitään vastaamista.
Mutta eihän joku Verkkokauppa voi vastata siitä, jos posti hukkaa lähetetyn kirjeen. Tietysti vastaanottaja voi yrittää vaatia lähettäjältä korvauksia ja lähettäjä sitten postilta, mutta se on sitten toinen juttu, miten noiden vaatimusten käy.
- Flightman
Tavaran kuljetuksen aikana Verkkokauppa.comista asiakkaalle on Verkkokauppa.com vastuussa mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Tavaran kuljetuksen aikana asiakkaalta Verkkokauppa.comiin on asiakas tai Suomen Posti Oy vastuussa mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Kuluttajakaupassa vastuu tavaran vahingoittumisesta on Verkkokauppa.comilla kaikissa tapauksissa.
- ex-asiakas
Jos haluat välttää ongelmia takuu- ja huolto-ongelmien yllättäessä, vältä silloin myös verkkokauppa.com liikettä.
Lisätietoja osoitteessa http://verkkokuopasta.blogspot.com
Aloittajankin tapauksessa vastuussa on asiakkaan suuntaan verkkokauppa.com, joka voi hakea korvauksia itellalta. Tosin asiakkaalle jää todennäköisesti epämiellyttävä kokemus verkkokaupan reklamaatiopäällikön kanssa, jos vanhat merkit paikkaansa pitävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232