Tatska alapäässä

Hankinko

Olen jo jonkin aikaa ajellut pilluni posliiniksi (olen 22-vuotias nainen).

Nyt olen ajatellut ottaa häpykummulle tatuoinnin, vaikkapa liekkejä ja alaspäin osoittavan nuolen tms. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Sattuuko enemmän kuin vaikkapa olkapäähän otettu? Miten ajelu (geelillä ja Ladyshavella) onnistuu heti tatskan laittamisen jälkeen? Miten lääkärit mahtavat suhtautua? Olen käynyt karvattomana gynellä, eikä hän (keski-ikäinen mies) ole kommentonut asiaa mitenkään.

13

7528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on myös

      tatska häpykummulla ja olen ajanut itseni posliiniksi jo monta vuotta. Gyne ei koskaan ole kommentoinut mitenkään, ei posliinia eikä tatskaa. Usko pois, että näkevät niitä aika paljon nykyään. Varsinkin posliineja on paljon, myös miehissä nykyään. Munkin monet ystävättäret ovat posliineja. Kellään ei sellasta kauheaa pöheikköä.

      Karvoja (siis sänkeä) et voi ajaa ennen kuin rupi on lähtenyt itsellään pois eli kunnes haava (=tatska) on parantunut. Sen jälkeen - no problem.

      Sattuminen on subjektiivinen juttu. Jollain sattuu, jollain ei. Eihän se kivalta tuntunut, mutta "kivun" kestää kyllä hyvin. En ole koskaan katunut tatskan ottamista.

      • The Man

        Posliini on tosi Jeeeees !!!!! mutta tatuoinnit naisilla aivan karsean näköistä. Tatuoitu nainen = yök. Pitkällä kepillä sohin sellaisia kauemmaksi. Hyi helvetti !!!


      • samaa mieltä
        The Man kirjoitti:

        Posliini on tosi Jeeeees !!!!! mutta tatuoinnit naisilla aivan karsean näköistä. Tatuoitu nainen = yök. Pitkällä kepillä sohin sellaisia kauemmaksi. Hyi helvetti !!!

        Allekirjoitan joka sanan.
        Tatuoinnit naisilla on todellakin aivan järkyttävän rumia,ihan täysin riippumatta siitä,mikä kuva tai kiinalainen kirjain siinä sitten onkaan.

        Olen 30v.eli olenko sitten liian vanha näille,vai mistä johtuu,mutta kyllä meikäläisen ikäluokan naisetkin noita tahroja tuntuu kroppaansa keräilevän :(


      • Nimetön
        samaa mieltä kirjoitti:

        Allekirjoitan joka sanan.
        Tatuoinnit naisilla on todellakin aivan järkyttävän rumia,ihan täysin riippumatta siitä,mikä kuva tai kiinalainen kirjain siinä sitten onkaan.

        Olen 30v.eli olenko sitten liian vanha näille,vai mistä johtuu,mutta kyllä meikäläisen ikäluokan naisetkin noita tahroja tuntuu kroppaansa keräilevän :(

        loppuu heti naiseen jolla on tatskoja esim. käsissä tai rinnoilla, ne eivät ole ainakaan sen naisen kaunistus.. ja minusta se antaa kuvan naisen äö tasostakin.. ja minua "aromipesä" kiinnostaa siellä kukkulalla enemmän kuin tatskat.


    • poslari.52

      Tatska rupes kiinnostamaan ja nimenomaan sentti tai pari peniksen yläpuolelle, miulla ei ongelmaa karvoista kun poistan epiloimalla ja pinseteillä.

      Tosin vähän arveluttaa tatskan lopullisuus.

      Onko tietoa näistä itse laitettavista tatuoinneista, mistä niitä saa ja kauan sellainen kestää iholla.

    • Nuolijainen

      Kuten otsikkokin kertoo niin posliini on kiva... ei raavi karvat jos tulee "vinosyöttö" eikä mee hampaiden rakoon jos liplattelee...
      Oot 22v... voipi olla et se tatska ei susta ole enää niin kiva parin vuoden päästä...
      Nainen on kauneimmillaan ilman tatskoja ;)

    • loppupeleissä

      Kukin tyylillään ja tasonsa mukaisesti. Minulle ei seksiammattilaisen tyyli sovi alkuunkaan.

    • Heikki...

      Miten menee? Ei sinusta olekaan kuulunut aikoihin.

    • Seeda

      Hieno siitä varmaan tulee, mulla ei oo tatuointia siellä päässä mutta nää loput jotka tänne on kommentoinu on ilmeisesti jostain pappakerhosta tai jotain...tatuointi on henkilökohtainen taideteos ja se on aina hieno sukupuolesta riippumatta. Ei mitään vanhanaikasta lässytystä siitä miten tatuoinnit kuuluu merimiehille ja hella naisille. Hyi saatana.

    • Mihin sitä tarvitaan?

      Tatuointi ei ketään kaunista ja se on sitten käytännössä lopullinen. Miksi oikein haluat tehdä itsesi monien silmissä vastenmielisen näköiseksi.

    • Nainen.

      Miul on ollu n.7 vuotta ja sillon alkuu oli hyvinki monet kiinnostuneet ku näki. ja toisinaa viel nytkin joku... en oo katunut.

    • Anonyymi

      Otin pimeässä loistavan tatuoinnin klitorikseeni. Nyt on klitorikseni kirkkaan vihreä ja loistaa vihreää väriä pimeässä. Tuonut uutta hohtoa makuuhuoneen puolelle!

    • Anonyymi

      Älä pilaa kaunista karvatonta pilluasi jollain saakelin tatuoinnilla . pillu on kaunis kun se on luonnollinen posliini

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe