Accordissa vm. 2004 aj. 35tkm on alkanut sisätilat helistä. Vielä ei olisi aika. Etuovista lukkotappien kohdalta kuuluu siritystä. Samoin keskikonsolin alaosassa olevan säilytyslokeron luukku rämisee. Oletteko huomanneet vastaavaa, mites olette korjanneet?
Accord -04 sisätilat rapisee
17
4678
Vastaukset
- minulla
Minulla on 2003 accord 2.4 ajettu 107.000k eikä ole kitinöitä eikä natinoita, no jaa, eukko tosin joskus vieressä kitise ja natisee.
- vaihto hetimiten
uuteen
- Accord 04
Samat on rapinakohdat, säilytyslokero kylläkin harvoin. Olen ajatellut irrottaa ovipahvit ja katsoa, mutta ompi vielä tekemättä...
- löytyy
Kun olet kurkannut ovien sisään ja löytänyt rapinan lähteen, niin kerro miten sait hiljenemään.
- Accord 04
löytyy kirjoitti:
Kun olet kurkannut ovien sisään ja löytänyt rapinan lähteen, niin kerro miten sait hiljenemään.
vaikuttaa että ovipahvien poisto ja suojamuovin teippaus auttoi. Omassa autossa ei ikkunoiden raollaanpito vaikuta rapinaan, mutta ikkunalasia vasten olevien tiivisteiden silikonikäsittelyn pitäisi auttaa, jos ikkuna ääntää.
- Sport Tourer
alla. Kilometrejä noin 32 tuhatta. Ei kitise, sirise, rämise eikä narise. Kunhan seuraavassa Accordissa saavat rengasäänet kuriin, niin kyllä on hiljaista kyytiä.
Onkos ne lokerot tyhjiä kun ääniä tulee? Yleensä tuppaa ne säilytettävät tavarat pitämään niitä ääniä.- eivät saa
>Kunhan seuraavassa Accordissa saavat rengasäänet kuriin, niin kyllä on hiljaista kyytiä.<
-Rengas ääni ongelma aivan koskee kaikkia alle sadan tonnin hintaisia autoja, ainoastaan rengasvalinnalla voit hieman vaimentaa rengasmelua, esim.kitkarenkaat on hiljaisemmat kuin mitkään kesärenkaat, tosin kitkarenkaita ei kannata käyttää kesällä ne kuluu lämpöisillä ilmoilla hiton nopeasti.
Rengas melu johtuu suomessa (pohjoismaissa) käytettävästä karkeasta asfalttimassasta. - tyhjiä
Eivät ole tavarat, jotka rämisee. Keskikonsolin säilytyslokeron kansi ja lokeron apukuskin puoleinen seinämä särisee. Lisäksi ovien sisältä lukkotappien kohdalta kuuluu ärsyttävä särinä, ei ovilokeroista.
Autossa on vielä takuuta jäljellä. Ajattelinkin kysyä huollossa, miten suhtautuvat tämän tyyppisiin "vikoihin". Epäilen kuitenkin, että suostuisivat takuukorjaukseen. - kurjaa tuollainen
tyhjiä kirjoitti:
Eivät ole tavarat, jotka rämisee. Keskikonsolin säilytyslokeron kansi ja lokeron apukuskin puoleinen seinämä särisee. Lisäksi ovien sisältä lukkotappien kohdalta kuuluu ärsyttävä särinä, ei ovilokeroista.
Autossa on vielä takuuta jäljellä. Ajattelinkin kysyä huollossa, miten suhtautuvat tämän tyyppisiin "vikoihin". Epäilen kuitenkin, että suostuisivat takuukorjaukseen.koska tuontapaiset "viat" loistavat yleensä poissaolollaan Hondassa. Sen voin kolmen Accordin käyttökokemuksella sanoa. Samaahan nuo autolehdetkin ovat kehuneet.
Varmasti huollossa suhtaudutaan vähän nihkeästi, mutta tietenkin kannattaa yrittää painostaa. Eipä tuollaisten äänien vaimentaminen ole paha juttu, on enempi tahdosta (asiakaspalvelusta) kiinni. - VTEC
tyhjiä kirjoitti:
Autossa on vielä takuuta jäljellä. Ajattelinkin kysyä huollossa, miten suhtautuvat tämän tyyppisiin "vikoihin". Epäilen kuitenkin, että suostuisivat takuukorjaukseen.Ikkunatiivisteet ne rapisee ainakin minulla. Raotapas vähän etuikkunoita niin eiköhän lakkaa.
- ikkunathan ne
VTEC kirjoitti:
Ikkunatiivisteet ne rapisee ainakin minulla. Raotapas vähän etuikkunoita niin eiköhän lakkaa.
Totta. Kun ikkunaa raottaa ja laittaa uudelleen kiinni, niin rapina häviää ainakin hetkeksi.
Mitenkähän tuon korjaisi pysyvästi, ettei tarvitsisi ikkunoilla leikkiä jatkuvasti?
Onko kenelläkään ratkaisua tähän tai keskikonsolin rapinaan? - NonAcco
eivät saa kirjoitti:
>Kunhan seuraavassa Accordissa saavat rengasäänet kuriin, niin kyllä on hiljaista kyytiä.<
-Rengas ääni ongelma aivan koskee kaikkia alle sadan tonnin hintaisia autoja, ainoastaan rengasvalinnalla voit hieman vaimentaa rengasmelua, esim.kitkarenkaat on hiljaisemmat kuin mitkään kesärenkaat, tosin kitkarenkaita ei kannata käyttää kesällä ne kuluu lämpöisillä ilmoilla hiton nopeasti.
Rengas melu johtuu suomessa (pohjoismaissa) käytettävästä karkeasta asfalttimassasta.Eipä kai täälä massa ole sen karkeampaa, mutta nastat syö tien pinnat karkeiksi talven aikana. Jopa peruskinneritkin muuttuu siedettävän hiljaisiksi, kun alla on kunnon renkaat ja uusi asvaltti.
- asia hoituu huollossa
ikkunathan ne kirjoitti:
Totta. Kun ikkunaa raottaa ja laittaa uudelleen kiinni, niin rapina häviää ainakin hetkeksi.
Mitenkähän tuon korjaisi pysyvästi, ettei tarvitsisi ikkunoilla leikkiä jatkuvasti?
Onko kenelläkään ratkaisua tähän tai keskikonsolin rapinaan?Joissakin hondissa on ilmennyt viallisia ikkunan yltiivisteitä jotka aiheuttaa kitinän/natinan.
Vaihtavat Hondan huollossa takuuhommana uuden ikkunan tiivisteen. - Onnen-Pekka
ikkunathan ne kirjoitti:
Onko kenelläkään ratkaisua tähän tai keskikonsolin rapinaan?No, voi perhana, kuinka on avutonta porukkaa. Laita siliconia tai voitele vaikka crc tai aseöljyllä ne tiivisteet.
- Sirittäjä
Nehän sirittää.
- on aivanki
rotta
- KUIVUUTTAAN KITISI
nyt ei kuulu kuin bentsiinin lorina. Suo siellä vetelä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828