Moikka kaikki!
Olen viimeset 2 viikkoa joka ilta miettinyt että loppuu tää pyllyttely. Tänään oon syönny aamupalan jugurttia/mysliä 1 ruisleivän päällisillä. Omenan ja nektariinin, lounaaksi kanasalaatin ravintolassa ja matkalla takaisin töihin jäätelötöterön.
En oksenna.
Illalla en mene kauppaan ostamaan 3litraa jäätelöä että saan oksentaa. TÄNÄÄN EN TEE SITÄ.
TOIVOTTAVASTI PITÄÄ :)
Tänäänkö, nytkö?
5
464
Vastaukset
- sun*
Pitää se,kyl sä siihen pystyt!:) Tsemiä! Syö vaikka porkkanoita tai jotain rehuja jos tekee mieli ahmia.
- minulla
nimittäin samanlainen suunnitelma tälle illalle. tosin yhden jäätelön aion syödä, yhden =)
- kyllä...
mä olen ollu nyt perjantaista asti oksentamatta ja syönnyt normaalisti...
hyvä olo, paino noussut 2kg mutta uskon sen laskevan kun elimistö tottuu tähän etten ahmi 5000kacl illassa ja oksenna itkien..
kyllähän tää pullotus vähän ahdistaa mutta nyt on lopetettava, liikaa jo seurauksia 1,5ve bulimiasta ja siitä 3kk yyber pahasta kierteestä, en enään jaksa jos se jatkuisi! - jaksa jatkaa :)
kyllä... kirjoitti:
mä olen ollu nyt perjantaista asti oksentamatta ja syönnyt normaalisti...
hyvä olo, paino noussut 2kg mutta uskon sen laskevan kun elimistö tottuu tähän etten ahmi 5000kacl illassa ja oksenna itkien..
kyllähän tää pullotus vähän ahdistaa mutta nyt on lopetettava, liikaa jo seurauksia 1,5ve bulimiasta ja siitä 3kk yyber pahasta kierteestä, en enään jaksa jos se jatkuisi!minä sitten oksensin kuitenkin tänä iltana. huomenna ajattelin paastota koko päivän ja sitten aloittaa puhtaalta pöydältä torstaina. ...pelkään nimittäin juuri tuota, että paino yhtäkkiä nousee kun ei enää ahmi oksenna ja silloin painaisin taas yhtä paljon kuin mistä olen lähtenyt.
- kuiskaus83
jaksa jatkaa :) kirjoitti:
minä sitten oksensin kuitenkin tänä iltana. huomenna ajattelin paastota koko päivän ja sitten aloittaa puhtaalta pöydältä torstaina. ...pelkään nimittäin juuri tuota, että paino yhtäkkiä nousee kun ei enää ahmi oksenna ja silloin painaisin taas yhtä paljon kuin mistä olen lähtenyt.
Huomenna en ahmi, en oksenna!!! Mä lupaan itelleni! Annan anteeks muutaman kilon mitä ehkä nyt on tullu kun ahminu niin ja välil herkutellut. Huomenna alotan alusta ja en oksenna. Vaan syön terveellisesti=) Liikunkin vähän, ni sais paremman mielen.
Liityttekö mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770