siinä se kysymys olikin ! eli minkä ikäsenä sait lapsen / lapset ?
G: minkä ikäisenä???
20
5195
Vastaukset
Sain 20v. Tyttö perjantaina 1v.
- --------------
18 nyt poika kohta viiden.
- gosh
-------------- kirjoitti:
18 nyt poika kohta viiden.
Mä oli 16v. tyttö nyt 10kk
- 5 lapsen äiti
Ekan lapseni sain 16v toisen 17v kolmannen 20v neljännen 21v ja viidennen 24v.
- .......
Olin ja olen edelleen 17 vuotias, kun tyttö syntyi. Hänellä nyt ikää tasan 6kk.
- :_.-:-_:
16 kun lapsi syntyi, nyt neiti on 6v.
- sain
15-vuotiaana ensimmäisen lapsen, 23-vuotiaana toisen, 30-vuotiaana kolmannen ja 31-vuotiaana neljännen.
- täältä päin
olin 1kk vaille 17 nyt tyttö pian 2 vuotias.
- :-(
: (
- alottaja.....
Joo en mä ainakaan oo :D Riippuu keneltä kysyit
- nuori äiti/vaimo
Ensinmäiseni sain 15 vuotiaana kahta viikkoa vaille 16 synttäreitä.Nytten toista kovasti toivotaan ja yritetään.Poika on jo 2 vuotias ja minä 18.
- mame -85
ekan sain 17v ja tokan 21v.
- .mami91
Synnytin tytön 15 vuotiaana.
Nyt olen 16v. ja tyttäremme pian jo 6 kuukautta - Marjanen89
Olen 18v. ja sain pojan, joka on nyt 4kk.
Täytin siis 18v. viikkoa ennen synnytystä.
Toinen vaavi jo tekeillä.. =)- alä tee toista
odota että esikoinen on sen 1vee, ja tee sitten toinen! vauvat on sitten vaan niiin ihania! mutta odotas kun lapsesi on 1v, on todella rankkaa hoitaa 2 niin pienta lasta! eteenkin kun esikoinen on niin pieni ettei ymmärrä mitä tekee...
nim. kokemus puhuu...
- johanna_o
mä olin 20 kun sain ekan (oli 19 tulin raskaaksi) ja poika on nyt hieman reilu 10 kk. Toinen tulee ensi keväänä (silloin edelleen 21, kesällä 22), muksuille tulee 1 ½ vuotta ikäeroa, saman verran kuin mulla ja pikkusiskollanikin on, enkä voi sanoa, että arveluttaisi tuo pieni ikäero.
- tanttu
olin juuri täyttänyt 17 kun saimme ensimmäisen ihanan pikku tytöntyllerön. nyt neiti 1v2kk ja toinen on jo tulossa kaveriksi. Tosin raskaus ihan alkuvaiheessa vielä :)
jaksamisia kaikille hyville mammoille :) - nitta85
Olin 19 kun rinsessani syntyi ja kuukauden päästä tämä rinsessa täyttää jo 3v :)
- vaimoke
esikoiseni sain ollessani 16vuotias ja toisen lapseni sain ollessani 19vuotias:)
- äippä
17 ekan aikaan, sit 19, sit 27 ja kaksoset 28
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483