mikä minua sitten

RIIVAA

olen aina saanut todella paljon paakko oireita, osalla niistä on tarkoitusperä,osa taas on ollut aivan älyttömiä esim. Olen ajanut pyörällä tiellä havainnut Vaikka kiven keskellä tietä, on minun pakko ollut mennä siirtämään se johonkin tiettyyn paikkaan, ja jälleenkun olen yrittänyt jatkaa matkaa on tullut mieleen ettei kivi ole vieläkään sopivassa paikassa olen taas kääntynyt takaisin kiveä siirtämään. Osa on vielä hullumpia mutta nyt ne jo lieventyneet jonkin verran, Tämähän vaikuttaa pakko oireiselle häiriölle mutta olen 22 ja aina tätä on ilmennyt.


Lisäksi pääni sisällä tapahtuu, ja on aina tapahtunut jotain perin omituista pystyn saamaan mieleeni niin voimakkaita kuvia ja tapahtumia että pystyn mielessäni ikään kuin ohjaamaan elokuvaa. muistuttavat ehkä pakkoajatuksia mutta pystyn itse valitsemaan aiheen, vähän niin kuin leikkimistä, ja kun aina välillä tulee juotua vähän reilummin kahvia tulee välillä tunne että nuppi sekoaa kokonaan,alkoholi sen sijaan tuntuisi poistavan oireet lähes täysin, joskus tulee voimakas tunne että asiat joita olen päässäni nähnyt tapahtuu oikeasti mutta tämä on suht harvinaista. ENEMPÄÄ EN KIRJOTA ETTÄ JOKU JAKSAA LUKEE LOPPUUN, HOIDOSSA EN OO KÄYNY JA AINA OON PÄRJÄNNY, KIINNOSTAS VAAN TIETÄÄ MIKÄÄ TÄÄ ON??

4

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxx

      et sitte oo lääkärissä käyny kertomassa näistä jutuista? Se lekuri osais varmaa paremmin auttaa sua kuin me tavalliset tallaajat tällä palstallaa..

      • enhää mä

        apua tarvii, mut joku vois oireista tietää mikä vaivaa?, ei tää kai vakavaa voi olla!! oon miettiny että vois mennä mutta varmaan tyyristä?


      • kun tuo pakko-oireisto
        enhää mä kirjoitti:

        apua tarvii, mut joku vois oireista tietää mikä vaivaa?, ei tää kai vakavaa voi olla!! oon miettiny että vois mennä mutta varmaan tyyristä?

        liittyy lähinnä psyykkeeseen, ei neurologiaan.


        Ellet sitten ole autistinen. Joka on taas neurologiaan liittyvää.


      • pikkunenny
        kun tuo pakko-oireisto kirjoitti:

        liittyy lähinnä psyykkeeseen, ei neurologiaan.


        Ellet sitten ole autistinen. Joka on taas neurologiaan liittyvää.

        voisko olla toureten oireyhtymää, mun yhdellä tutulla on se ja se on kertonu että vaikka iltasisn ku se on menossa nukkumaan niin sen on pakko nousta sängystä ylös, joskus 5 kertaa..voi myös tulla pakottava tarve huutaa vaikka VITTU...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe