..hani!
Kaipaan sun katsetta, ihoa, käsiä, kosketusta..
Älä kiduta mua enää!!!
Mulla on niin järjetön ikävä
17
3192
Vastaukset
- Hani :)
Nyt kuulosti lupaavalta...kaipaatko naista vai miestä?
- mun luo...
sullapa on mun numero . mullakin on ikävä sun katsetta ja ennen kaikkea sun kosketusta...
- mun nro
mun luo... kirjoitti:
sullapa on mun numero . mullakin on ikävä sun katsetta ja ennen kaikkea sun kosketusta...
joten kilauta kaverille, siis mulle.
- nnno....
mun nro kirjoitti:
joten kilauta kaverille, siis mulle.
"Hani", kannattaa kalauttaa seuraavaksi jollain kapineella, ei ummarra muuten...
- Bon-es
nnno.... kirjoitti:
"Hani", kannattaa kalauttaa seuraavaksi jollain kapineella, ei ummarra muuten...
kolme nroa? Ois kannattanut kilauttaa silloin kun ne oli vielä voimassa...Ps. Osaat sentään tavata????
ES - jollakin
nnno.... kirjoitti:
esineellä? Lentokoneellako ottaan?
- Bon-es
jollakin kirjoitti:
esineellä? Lentokoneellako ottaan?
ootko harrastanut koskaan moottorikäyttöisiä kauko ohjattavia pienoismalleja? Minä en, mutta olen sellainen koheltaja, että varmaan voisin osuakin otsalohkoosi... Joten unohdetaan lentokoneet.
ES - kaipaan
miestä
- ei leluja kainaloon..
suukotella sinua päästä varpaisiin, mutta sinun lienee helpompi tulla luokseni, olen täällä vielä hetken ja sitten vaihtuu maisemat.. Oveni on auki, sinulle.. Ja sydämeni..
- Eräs****
Missä päin Suomea odottelet?
- Etelä-Suomessa
Eräs**** kirjoitti:
Missä päin Suomea odottelet?
-siis ikävöin järjettömästi mun hania :(
- .....
Voisin sanoa samoin eräälle ihanalle miehelle
- Ikuisesti rakastaen sinua
sen ainoan oikean sanovan minulle noin, olisitko se sinä..? Ammuit minun sydämeeni luodin..
- luodin
Ikuisesti rakastaen sinua kirjoitti:
sen ainoan oikean sanovan minulle noin, olisitko se sinä..? Ammuit minun sydämeeni luodin..
Sun sydämeesi, ja mä rakastan sua, ikuisesti..
- Anonyymi
luodin kirjoitti:
Sun sydämeesi, ja mä rakastan sua, ikuisesti..
Niin mäkin sua ❤️
- Anonyymi
Pian se tapahtuu rakas
- Anonyymi
Kidutus loppuu tähän pisteeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780