kyllä on mukava ajaa uusituilla kaduilla.
turhaan ihmiset rutisee.
vielä kerran kiitos.
NE ON NE KÖYHÄT MITKÄ AINA NARISEE JOKA ASIASTA
SUURI KIITOS
2
493
Vastaukset
- asuntilalainen
ihanaa kun löytyy järkeviä ihmisiä! Mä arvostan isosti näitä työmiehiä,kuin moni lökäpöksy joka täällä narisee kykenis ite samaan..
Aurinkoista loppukesää tiemiehille ja kaikille muillekin :)
ps.köyhä oon,mut miks pitää aina joka asiasta valittaa...- kohta kelpaa
Mukava kuunnella tai lähinnä katsella, kun joillain ihmisillä on positiivisuuttakin näistä sälleistä, jotka tekevät näitä katuja meille Ylöjärveläisille, eikä todellakaan itselleen.
Se on vaan ikävää, että nykyään ihmiset on niin hemmetin pessimistisiä joka asiassa, kaikki mikä muuttuu on huonosta ym, olisiko näiden ihmisien syytä muuttaa sinne tulevaan ylöjärveen, eli Kuruun. Sieltä nimittäin löytyy myös niitä muutoshaluttomia ihmisiä todella paljon..
Katujen rakentamisesta voisin sanoa, et kaduille pitää tehdä ensin perusta, ennen kun pintaa voidaan tehdä, toiseksi katuja ei voida Suomessa tehdä tavella, joten kesä on ainoa ajankohta siihen.
Ylöjärveläisille autoilijoille voisin vielä antaa ajokäyttäytymisen lyhyen oppimäärän:
Vaasantien vasemmanpuolein kaista ei ole suinkaan tarkoitettu siihen, että Lielahdessa ryhmittytään sille kaistalle ja ajetaan siinä samaa nopeutta oikeanpuolenliikenteen kanssa Ylöjärvelle!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486409Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971005
- 52890
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761