Moro,
Oisko mitään infoa kyseisestä autokoulusta ?
Oliko opetus hyvää, kuinka isot ryhmät teoriassa...
Olen harkinnut valita kyseinen koulun lähinnä aamuopetusten takia...
Ajotaito helsinki kokemuksia ?
5
1186
Vastaukset
- voi olla
ihmisiä vähän tai paljon. Niille ei tarvitse aloituskerran ilmoittautumisen jälkeen enää erikseen ilmoittautua, vaan kukin menee silloin kun itselle sopii. Niitä kun voi käydä missä järjestyksessä vain. Joskus on vähän ihmisiä, joskus niin paljon kuin opetustilaan mahtuu. (Käy kurkistamassa montako mahtuu)
Opettajat vaihtuvat luennoilla ja siten kukin luennoi omalla tyylillään. Sanoisin itse että taso on kirjava keskinkertaisesta huippuhyvään. Huonoja en ole kuullut.Toisaalta kaikki oleelliset asiat löytyy kirjasta. Mitä ei jää tunnista mieleen, sen voi kirjasta katsoa. - asiasta
saako siellä Autokoulu Ajotaidossa valita itse paikkaa jossa suorittaa ajokokeen vai meneekö kaikki Aleksiskivenkadulle?
(Siellähän on se puoliksi kalju tutvo jolle pitää hankkia tupee kun se ei päästä ketään muuten ajokeesta läpi.) - mutta kun
inssit ajetaan aleksiskivenkadulta josta niitä saa huonommin läpi kuin muualta. Joten rahaa palaa. Sanosin siksi että älä mee sinne.
- kokenut 4
aleksiskivenkadulla on pienemmät hylkäys prosentit kuin muualla stadissa . helppo yksinkertainen ympäristö , pienet nopeudet , jää aikaa miettiä
- ne hylkäysprosentit?
kokenut 4 kirjoitti:
aleksiskivenkadulla on pienemmät hylkäys prosentit kuin muualla stadissa . helppo yksinkertainen ympäristö , pienet nopeudet , jää aikaa miettiä
Jos tiedät oikeesti ne hylkäysprosentit niin kerro mulle mistä ne saa tietoonsa? Tosiaan kiinnostaa onko jotain eroja vai meneekö samalla tavalla joka paikassa Hesassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826