ootte vissiin vähän hulluja. Näin on täältä muualta käsin tarkkailemalla päässyt käsityksiin.
Kaikella ystävyydellä, mutta
9
1005
Vastaukset
- olla
hulluja , hulluuteen on lääkkeet jotka auttaa.
Mutta tyhymiä me varmasti ollaan. - Sivusta mukana
johtopäätöksen paikkakuntalaisista vain tämän palstan mukaan, taidat kuulua samaan sakkiin aika usean palstalla roikkuvan kanssa - sori vaan. Minun mielestä järkevä ihminen ei voi näiden juttujen perusteella saada minkäänlaista käsitystä itse paikkakunnasta.
Suurin osa joutavan päiväsistä aloituksista tai kommenteista on aivan muutaman kaverin tekemä. Heillä kun ei ole muuta tekemistä - ovat eläkkeellä, työttömiä tai sitten joka päivä suupielet alaspäin milloin mistäkin syystä.
Suotakoon se heille - he kun eivät aina tiedä mitä tekevät. He eivät ota vastuuta, vaikka sitä heille annettaisiinkin. Heidän tehtävä on olla vastaan jokaista päätöstä tai ajatusta.- haapavetisiä
perusjuntteja.
Heillä on syvän paikallaan ja
jutut niin elämän makusia.
hyvä olla
- käynny leskissä
hieman hulluttelemassa.
Pyssyy jortikainen herreellä. - yökukkujainen
Aina sinä roikut täällä, oli kello mitä oli.
- pääsee
eläkkeelle.
- seuraaminen on
täysin vapaaehtoista.
Ellei meno kiinnosta, lukemisen voi jättää vähin äänin.
Jos ylimääräistä energiaa näyttää noin paljon olevan, käytä se mieluummin oman palstan hommaamiseen omalle kylällesi, kuin meidän palstan haukkumiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756