masennus lääkettäkö

mistä aloittaa..

Hei. Onko kellään kokemuksia pitkä aikaisen fyysisen sairauden kanssa taistelusta? Kun nyt on jo kuukausia ollut sellainen p..a olo. Istun vain en jaksa mitään, en vastata ystävien puheluihin toivon vain että saan olla rauhassa. Tulis yö sais luvan kanssa nukkua ainakin. Kamppailu tätä fyysistä tautia" vastaan jatkuu koko ajan. Tuntuu vain että en enää jaksa mitään.

Olen monessa sopassa keitetty ollut vaikeiden tilanteiden kanssa penskasta asti. Joten oiskohan jostakin pillereistä apua mulle ?? Minulla on koko ajan kuitenkin huono oma tunto kun mietin asijoita mitä pitäisi tehdä. Hyvä jos kauppaan pääsen/ viitsin lähtä... Kuitenkin jo tulevat asiat ovat mielessä vaikka en tiedä miksi murehtia tulevaa.Jotenkin en kehtaa ystäville puhua. Tämän hetkisestä mielen tilasta.

Mies ei pahemmin korvaa lotkauta, vaikka kuin kerron pahasta olosta, varmaan ajattelee että akkojen höpinöitä. Mukavaa kesän jatkoa ja voimia kaikille.

3

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut

Hei! En tiedä mistä fyysisestä vaivasta kärsit,mutta siihen siis liittyy nyt myös masennus?!Eikä mikään ihme,olemme niin psykofyysisiä joka ainut!Älä häpeä etsiä apua asiantuntijoilta ja lääkäristä,kaikilla meillä on fyysisiä ja ajoittain myös psyykkisiäkin kriisejä ja sairauksia,johin tarvitsee määräaikaista apua ja lääkitystä!Itse kärsin aikoinaan vaikean masennuksen ja pääsin siitä ajan kanssa yli,muistan vain hämmennyksen ja häpeän aluksi,ja sen etten uskaltanut sanoa asiasta kuin harvalle valitulle,..Olet itsesi paras auttaja ja puolustaja,lähde hakemaan kaikki apu mitä tarvitset,älä välitä muista,pystyt auttamaan itseäsi, sinäkin olet ainutkertainen..."älä murehdi huomisesta sillä huominen pitää itsestään huolen"..päivä vain ja hetki kerrallaan..se riittää!Voimia ja siunausta sinulle eteenpäin,kaikkea hyvää,ajan kanssa!

• tools

Itse olen sairastanut sekä syöpää että masennusta reilusti yli 10 vuotta joten kokemusta on.

Masennukseen kannattaa hommata kunnollinen lääkitys, ihan turha kärsiä pahasta mielestä kun muutenkin on vaikeaa.

• Nimetön

olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Kannattaa hankkia lääkitys, jos ei selviä elämästä kuten omasta mielestä pitäsisi selvitä. Se lääkitys auttaa. Pitkään pyristelin vastaan, mutta kun en pariin viikkoon pässyt sängystä ylös vaikka sanoin itsellini monta kertaa, että jalka nousee, käsi nousee, mutta mitään ei tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe