erosin liitosta

vm --39

Kuuluin vuosikymmenten ajan reservinupseerien keskusjärjestöön.
Kerran jäsenjulkaisua selaillessani huomasin, että liitto oli myöntänyt kunniamiekan eräälle isoon ruusukkeeseen ehtineelle henkilölle, joka oli aikoinaan alokas-, AUK- ja RUK-kurssitoverini.
Kyseinen kurssitoveri oli varusmiesaikanaan loukannut minua syvästi, jopa upseerin kunniaani myöten.
Luettuani kyseisen uutisen erosin liitosta. En halua olla rahoittamassa järjestöä, joka myöntää kunniamiekkoja kyseisenlaisille henkilöille.

5

1348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikutat

Kaikesta sitä ihmisillä pingispallot sieraimiin menevätkin.

Oletko miettinyt, että sinun loukkaamisesi ei automaattisesti tarkoita sitä, että loukkaaja olisi jollain lailla kyseenalainen henkilö? Josko sinulla onkin vain vähän liikaa pissiä päässä? Mietihän tätäkin

• Blaa blaa

Helvetin hyvä kyllä tosissaan,että jysky suksit vittuun.Lueppa vielä kerran kirjoituksesi uudestaan niin tajuat kuinka dorka olet ("Kerran jäsenjulkaisua selaillessani ja pimpeli pompeli..").Kai muistat myös ilmoittaa lopputilin pomollesi kun kuulet,että naapurin Virtanen on saanut palkankorotuksen samalla työpaikalla,vaikkakin herra Virtasella on ollut lainassa paskaruohonleikkurisi jo viikon.Ethän halua tukea työpaikkaasi kun tälläisiä kelvottomuuksia tapahtuu kaikkien silmien alla ja julkisesti.Kyllä siis voi helvetti,mutta kiitos,että muistutit todellisten kusipäiden olevan edelleen kartalla.Mieluummin tietenkin maan alla miekkojen kanssa.Jysky

• kunniamiekan kantaja

"kuuluin reservinupseerien keskusjärjestöön"...

Jos ensin tutustuisit hieman reserviläisjärjestöihin, niin osaisit valehdella uskottavammin.

• eroamassa reaulista

Minäkin kuulun Reservien aliupseereitten keskustan liittoon, olen tosin siitä eroamassa ja liityn mahdollisesti Suomen reservin upseerien kerho ry:hyn.
        Talostani puuttuu vielä miekka.

• vm --- 39

Ei siinä mitään valehtelemista ole. Kuuluin reservinupseerien järjestöön ja tyytymättömänä sen toimintaan erosin siitä. Jakakoon järjestö miekkojaan miten haluaa, mutta ei ainakaan minun rahoillani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7887
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4553
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4325
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3569
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2753
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2616
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      33
      2339
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2323
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      50
      1660
    Aihe