noniin

nightmare:.:

nyt, ihmiset hoi!
The Rasmus keskustelut ovat nyt vähän jääneet vanhaksi ja muutenkin hieman, no..
niin ajattelin että nyt voisi aloittaa uuden keskustelun tästä kyseisestä bändistä.
oma mielipiteeni on että Hyvää musiikkia (isolla Hoolla) poijjat tekee, hieman angstii tää Hide from the sun- oli mutta uuden levyn teon nehän aloitta pian ,vai? uutta levyä odotellessa, keskuteluu pystyyn ja perusteluita mukaan jos mielipiteensä haluaa kertoo ^^ KIITOS!

12

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thydy705

      Jep uutta levyä pojat alkavat väsäämään elleivät ole jo aloittaneet. Ainakin pitkä keikkatauko on edessä osittain johtuen Akin perheenlisäyksestä johtuan :). Uusi levy huhun eli ei ollenkaan luotettavan tiedon mukaan saattaa olla pirteämpi ja hieman enemmän INTO levyä muistuttava teos. HFTS oli mielesetä toiseksiparas levy Ärriltä, mutta edelleen voiton vie INTO, joka on täynnä intoa riemua ja kuitenkin sinn mahtuu niitä koskettaviakin biisejä.

    • shaw

      joo näinhän se on, uutta levyy tosiaan tässä odotellaan jo innolla. :) oli muuten ainakin mulle aika kova yllätys tämä Laurin ja Paulan vauvva :)
      onnee vaan heille, :)) olin muuten kuulevinani jotain juttuu että uus levy olis nimeltään black roses.? en kyl yhtää oo varma mut.. :)

      • thydy705

        Kyllä vain levy on Black Roses ja ilmestyy maaliskuussa!

        Olen onnellinen vauvan johdosta ja toivon, ettei vauva sotke odotettavissa uuden levyn myötä tulevaa suomen kiertuetta...vaikkakin aivan ymmärrettävää on se, että lauri ken ties mielummin on vauvan ja paulan luona, kun vetää keikkaa kirkuville tytöille ;).

        Mutta siis onnea molemmille!!!!


      • nightmare:.:
        thydy705 kirjoitti:

        Kyllä vain levy on Black Roses ja ilmestyy maaliskuussa!

        Olen onnellinen vauvan johdosta ja toivon, ettei vauva sotke odotettavissa uuden levyn myötä tulevaa suomen kiertuetta...vaikkakin aivan ymmärrettävää on se, että lauri ken ties mielummin on vauvan ja paulan luona, kun vetää keikkaa kirkuville tytöille ;).

        Mutta siis onnea molemmille!!!!

        näinhän se on, kaikki haluu The rasmuksen kiertueelle, ja tahtoo nähdä ja kaikkee, toivonhan mäki sitä kans. :) ja voi tää vauvva asia!!! ihanaa oikeesti ja onne ihan sikana näille vanhemmille. Black roses, aa kuulostaa mahtavalta


      • rasmusnalle

        Whee, olen samaa mieltä että odotellaan jo Rasmuksen uusinta Black Roses-albumia. Kyllä, luit oikein, sen levyn nimi ON Black Roses. Näinkin sen levyn jo tuossa pari päivää sitten lähikaupassa, mutta hinta! 2oe! Aattelin kyllä odottaa että sen hintaa vähän laskettaisiin.. Ehkä viiteentoista tai kymppiin.. Rakastan THE RASMUSTA! Se on Suomen paras bändi, jonka tunnen!Ja LAURI ON NIIN SYÖTÄVÄN SULOINEN!!! ja nyt varsinkin kun se on blondi


    • Rasmus-fani

      Täälläkin suunnalla odotetaan innoissaan maaliskuussa ilmestyvää levyä :). Uskon, että siitä tulee aivan mahtava ^^!

      Haluaisin kysyä The Rasmus faneilta, kauanko olette kuunnelleet kyseistä bändiä?

      Itse olen fanittanut innokkaasti jo lähes 9 vuotta :) en voisi kuvitellakkaan, että joku päivä jättäisin The Rasmuksen musiikin kuuntelemisen kokonaan pois! On kyllä sen verran hyvä bändi, että huhhuhh ;)

      • Rasmus-hullu

        Juu! Mä olen fanittannut rasmusta vuodesta 2002 lähtien. Ja onnea Laurille ja Paulalle perheenlisäyksestä.


      • nihgtmare:.:

        juupppista jeijj, mä oon kuunnellu jo 7 vuotta.
        en kyllä mäkäää vois kuvitella lopettavani Rasmuksen kuuntelun.


      • Thydy705

        Jos oikein laskin niin kaheksisen vuotta fanittanu :) Rasmus on mun sydämessä nyt ja aina, vaikken välttämättä vanhempana ihan eturivissä oo hyppimissä, niin silti keikoilla ain kun mahdolista ja uudet levyt löytää tien levyhyllyyn ilmestymispäivänä
        onneks en vielä oo liian vaha eturiviin hyppimään vaikkei se ikää katso mutta yleensä iän myötä fanitus hieman laantuu :D


      • Rasmus-hullu
        Thydy705 kirjoitti:

        Jos oikein laskin niin kaheksisen vuotta fanittanu :) Rasmus on mun sydämessä nyt ja aina, vaikken välttämättä vanhempana ihan eturivissä oo hyppimissä, niin silti keikoilla ain kun mahdolista ja uudet levyt löytää tien levyhyllyyn ilmestymispäivänä
        onneks en vielä oo liian vaha eturiviin hyppimään vaikkei se ikää katso mutta yleensä iän myötä fanitus hieman laantuu :D

        Eli olen 13-vuotta, kohta 14-vuotta (huhtikuussa). Ja äRRät ovat olleet mun elämä kohta viisi vuotta. Olen ollut fanina hieman yli neljä ja puolivuotta. Kysyn tässä vaihteeks kuka haluaa äRRien Black Roses kierueelle ja keikoille, kun ne alkavat?


      • nightmare:.:
        Rasmus-hullu kirjoitti:

        Eli olen 13-vuotta, kohta 14-vuotta (huhtikuussa). Ja äRRät ovat olleet mun elämä kohta viisi vuotta. Olen ollut fanina hieman yli neljä ja puolivuotta. Kysyn tässä vaihteeks kuka haluaa äRRien Black Roses kierueelle ja keikoille, kun ne alkavat?

        mä haluun äRRien keikoille kun niitä nyt vaan tulis. (: ja taatusti yritän päästä eturiviin tai edes lähelle hyppimään mukana. ^^


      • rasmusnalle

        Moi en halua mitenkään kerskailla mutta olen fanittanut the rasmusta heti kun kuulin se ensimmäisen laulun.. joten olen fanittanut heitä aika monta vuotta!
        Ja minulla on heidän kaikki levyt paitsi ei vielä uusinta kun se oli kaupassa niin kallis, odotan että sen hinta vähän laskee.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe