Miten Leijonamiehen kiinnostus herätetään ja miten yleensä jo kiinnostuneen Leijonamiehen kanssa tulisi toimia jotta kiinnostus olisi pysyvää? Olette Leijonamiehet kyllä aivan mahtavia, lämpimiä ja rakastettavia!
Kuinka pääsee Leijonamiehen
3
3089
Vastaukset
- hjkktrt
Leijona vaatii huomiota, mutta se ei välttämättä tarkoita jatkuvaa mielistelyä. Mulle riittää hyvin kun nainen osoittaa välillä kiintymystä varsinkin spontaaneja halauksia, silittelyjä yms.
Edellinen nainen ei sitä osannut kaikki "hyväilyt" oli niin ennalta arvattavia esim just sohvalla istuskellessa tai nukkumaan laittaessa.- mcvaari
joskus riittää pelkkä hymy kyl se siitä sit lähtee
- Lionman35
tuo kiinnostus pysy yllä samalla reseptillä kuin muissakin suhteissa, muistaa ettei se toinen siinä vieressä mikään itsestäänselvyys ole. Hommahan nyt on vaan vähän haastavampi leijonan kanssa kun tuota huomiota tarvitsee olla ekstra annoksia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823273
- 922955
- 532222
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191574
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81507Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61318