Nopea laihduttaminen

Pullukka

Tiedän, että tämä keskustelupalsta ei ole tarkoitettu laihduttajille, vaan henkilöille, jotka haluavat parantua syömishäiriöistä. Haluaisin kuitenkin joitain kommentteja päivän ruokavaliostani. Asiallisia kiitos...

Minun suhtautumiseni ruokaan on ollut aina ongelmallinen. En ole koskaan sairastanut anoreksiaa tai bulimiaa, mutta mielestäni minulla silti on ongelmia ruoan suhteen. Vihaan sitä, että olen hieman pullukka, mutta en voi sille mitään, että saatan joskus ahmia ruokaa järjettömästi. Maha saattaa huutaa, että lopeta jo, mutta syön silti kaiken, mitä olen vaikkapa Hesestä hakenut. Sen jälkeen minulle tulee taas kauhean huono omatunto ja saatan kituuttaa viikon, kunnes taas sorrun syömään älyttömiä määriä. Eli ei ehkä ihan normaalia...

Nyt olen päättänyt laihduttaa nopeasti, mutta siten, että syön tasaisesti joka päivä. Minulla siis oikeasti on muutamia liikakiloja. Haluaisin siis kommentteja seuraavasta päivän ruokavaliosta. Kuinka paljon laihdun esim. kuukaudessa tuolla kalorimäärällä, joka on noin 600 kcal?

aamiainen: mehukeittoa 1 lasi ja kuppi kahvia

lounas: kaurapuuroa ja profeel rasvaton jogurtti

välipala: kahvia ja banaani

päivällinen: nutrilett-patukka

iltapala: mehukeittoa

Eli kaloreita noin 600. En harrasta liikuntaa.

Tiedän, että tulee taas kommentteja, että syön liian vähän plää plää.... Eli älkää vaivautuko kirjoittamaan sellaisia kommentteja!! Haluan vain jonkin todellisen mielipiteen, kuinka nopeasti ja kuinka paljon laihdun tuolla tavalla.

6

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zii

Kehottaisin lisäämään proteiinia syömiseen,muuten lähtee lihasmassaa niin että hupisee. Nyt on aikalailla hiilihydraattikeskeinen ruokavalio, sitä proteiinia ei tule kun tuosta jugusta (hyvin vähän) sekä mielestäni Nutrilett-patukatkin sisältää kuitenkin ihan kivasti proteiinia. Mutta jos haluat pitää kaloritason alhaisena, onnistuu proteiinien lisääminen kuitenkin.. esim. rahkat,raejuustot, kana, leikkeleet voi olla kaloreiltaan alhaisia mutta ne todella tukisi laihtumista ja estää lihaskadon...

• Pullukka

Tulin itsekin ajatelleeksi, että proteiinia pitäisi lisätä. Tuo raejuusto ja rahka taitaa olla mun juttu,koska syön lihaa todella huonosti. Mut kiitti vielä vinkeistä...: )

• mä82

Itse laihdutin 9kiloa 2kk
      Paljon liikuntaa niin saat kehostasi treenatumman,ei roiku.

Söin 800kcl päivä ja kilo tippi viikossa,mutta
      se on myös ihmisen painosta kiinni mikä kalorimäärä kuluttaa tarpeeksi..
      uskosin että tuo määrä on liian pieni.

syö monipuolisesti ja harrasta liikuntaa
      paljon kasviksia ja proteiinia..
      niin lihakset eivät surkastu,eikä kyllästy jos vain joka päivä sama kaava mitä syö..
      makeat pois ja rasvaset ruuat yms..
      niin alkaa näkyä,mutta nopeammin tuloksia kun liikut.

Itse olen nyt tyytyväinen ja jokseenkin jäänyt koukkuun liikkumiseen ...
      mutta taitoa on myös pysyä samassa painossa.

• pläski

Millasta liikuntaa harrastit?

• tietää
        pläski kirjoitti:

Millasta liikuntaa harrastit?

Niin millaista liikuntaa harrastit ja kuinka usein yms? :)

• mutta minä
        tietää kirjoitti:

Niin millaista liikuntaa harrastit ja kuinka usein yms? :)

laihduin 10kg 2 viikossa lenkkeilemällä joka päivä ja syömällä salaattia, omenia, vähän näkkärii ja paljon vettä. Ja tosiaankin liikuin tosi paljon sillon..Tiedän ettei täällä kannattais kertoo tällaista kun tyypit haluaa jotkut parantua näistä kammottavista syömishäiriöistä. Toi -10kg lähti aika alkuvaiheessa,enkä oo sen jälkeen laihtunu ku muutamia kiloja ku on aineenvaihdunta hidastunut aika lailla..mulla on sitten anoreksia etten terveellisesti laihduttanu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe