Niin, sitä ajattelin, että onko siitä jotain haittaa aineenvaihunnalle jos syö vähän/paljon juuri ennen nukkumaan menoa? Jotkuthan eivät enään syö mitään ilta 8 jälkeen...onko se hyvä?
Mitä hyviä välipaloja te syötte? ja minkä väliajoin? Hyviä vähälalorisia reseptejä?
Mihin aikaan syötte iltapalan?
4
1369
Vastaukset
- iltapala yleensä
menee aika myöhään kun treenatakin pitää. Eilinen oli varmaan ennätys kun olin noin 100 kilsan päässä kotoa ja pääsin ruoanlaittoon vasta kymmenen jälkeen! Pakko syödä kuitenkin, koska nälkäisenä nukkumista yrittäminen on yhtä h**ttiä!
- scarymary
'iltapalan' (en syö varsinaista iltapalaa, vaan about 300 kalorilla ruokaa) syön 19.00 mennessä, yleensä 18-19 aikoihin. jos en kerkeä ennen 19 niin sitten jää syömättä ja huomenna koitetaan uusiks.
En myöskään syö välipaloja, aamupalan syön 12.00 jälkeen ja sitten odotan tota iltaruokaa.- ...
Mä syön vaan kerran tai kaksi päivässä ja suunnilleen siinä puolen päivän jälkeen, koska viideltä alotan viimeistään päivän liikunnat ja sen jälkeen en syö mitään koska meen jo melkein suihkun kautta nukkuun kun olen lopettanut treenit, ainoastaan kupin vihreetä teetä juon koska se helpottaa unen saantia! :)
- mimmunen
... kirjoitti:
Mä syön vaan kerran tai kaksi päivässä ja suunnilleen siinä puolen päivän jälkeen, koska viideltä alotan viimeistään päivän liikunnat ja sen jälkeen en syö mitään koska meen jo melkein suihkun kautta nukkuun kun olen lopettanut treenit, ainoastaan kupin vihreetä teetä juon koska se helpottaa unen saantia! :)
Lämmin ateria noin klo 11-12 (paljon salaattia noin puolet annoksesta, sekä hieman ruokaa mitä sattuu olemaan)
Toinen lämmin ateria noin klo 16-18 (tai sitten syön muroja sekä leipää)
sitten illan mittaan jos hirmuinen näläntunne riivaa, niin otan tomaattia tai kurkkua, ehkä jugurtin. Ja juon yleensä iltaisin kahvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770