Näin tuli tietoa mullekin. Saas nähdä ketä tulee??hmmm
Ensi viikolla tapahtuu
5
710
Vastaukset
- Täält puolen
Huhuja kuultu tänään. Toinen olisi Suomalainen, kenen kanssa neuvottelaan.
- hljkh
Saanut pakit Lukolta. Olis Ok hankinta jos ei mahottomia makseta.
- Kaikkonen_
Suomalainen ja muutama ulkomaalainen nimi on ollut pöydällä ja niiden kanssa on väännetty paljon töitä. Toivottavasti hommat etenee toivottavaan suuntaan ja tiedotettavaa olisi pian.
- jeejee
Kaikkonen_ kirjoitti:
Suomalainen ja muutama ulkomaalainen nimi on ollut pöydällä ja niiden kanssa on väännetty paljon töitä. Toivottavasti hommat etenee toivottavaan suuntaan ja tiedotettavaa olisi pian.
Pasi Saarela on ollut jälleen keskusteluissa mukana... kaavaillaan ykkösen toiseen laitaan.
- Tikkari-kalle
jeejee kirjoitti:
Pasi Saarela on ollut jälleen keskusteluissa mukana... kaavaillaan ykkösen toiseen laitaan.
Ihme kyllä vaikka olen lähellä tepsiä niin itse en ole kuullut paskaakaan tämmöisistä huhuista.
saarela ei ole neuvotellut palloseuran kanssa pitkään aikaan.
torkkia on turha haaveilla edes sillä äijän hintalappu on korkea .
muutenkin olen kuullut vain semmoisen huhun että syyskuussa tuleejoku ulkomaalainen sentteri mutta ei enempää.
Nämä perättömät huhut voidaan nyt lakaista maton alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163275Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3632991Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732813Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342686Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582208- 491809
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141739- 831738
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181729- 571619