Onko kellään tietoa/kokemusta:
taustalla leikattu syöpä ( munuainen poistettiin ) ja " oireettomana " 5 vuotta - nyt viimeisen vuoden aikana kipuja vähän joka paikassa - lonkka - selkä - olkapää.
tutkittu ultralla: ei artroosia eli ei kulumia. olkapäässä lisäksi nestettä.
selkä puutuu välillä ihan kokonaan.
lonkkakipu pistää välillä nilkuttamaan -
voivatko nämä jotenkin liittyä sairastettuun syöpään?
syyskuussa kontrolli tk:ssa.
Selän/lonkan kivut
4
3439
Vastaukset
- rintasyöpä
n. 12 v sitten.
Saadessani sen jälkeen sädehoitoa, valitin kovaa selkäkipua, jolloin minut lähetettiin välittömästi luuston gammakuvaukseen.
Ei ollut kuitenkaan syöpää.
Yksityisesti kävin magneettikuvauksessa jo aikaisemmin ja minulla oli kulumia ja selkäydinkanavan ahtauma.
Selkäkivut ovat vuosien mittaan vain pahentuneet ja viime talvena minut lähetettiin TYKS:iin magneettikuvaukseen ja sen jälkeen jälleen luuston gammakuvaukseen, jonka tärkein peruste oli sairastettu syöpä. Sitä ei ollut.
Selkäydinkanavan ahtaumia ym. ym. oli kuitenkin tullut lisää, niin että selkä on kuulema sökö. Leikkaus on edessä, kun en enää pääse liikkeelle. Jos sitten leikkauksesta mitään hyötyä on.
Tarkoitan tällä vaan sitä, että mielestäni sinunkin pitäisi varmuuden vuoksi päästä magneettikuvaukseen ja luuston gammakuvaukseen. Tuskinpa ultraäänitutkimus yksinään on riittävä.
Eihän sen tarvitse syöpää olla, niinkuin ei minullakaan ollut, mutta itse kyllä varmuuden vuoksi vaatisin tutkimuksia.
Tuskin niistä uskallettaisiin kieltäytyä, koska taustalla on syöpä.
Lisään vielä sen verran, että minä nilkuttelin pitkän aikaa niin pahasti, että ilman mitään loukkaantumista, minulta murtui pohjeluu yön aikana. Se ei tullut useammankaan lääkärin mieleen, ennenkuin näkyi röntgenkuvasta.
Siis älä hermostu, mutta selvitä asia perinpohjin.- sama.............
...Kiitos ystävä tuntematon....
- Rinta veks
sama............. kirjoitti:
...Kiitos ystävä tuntematon....
Minulla on tässä istuessanikin ristiselässä monen nikaman kohdalla ja lonkan luun päällä kovat kivut.Leikatun puolen olkapää ja kyynärnivel ja koko käsi heikko ja kipeä joka yö ja päivä.pohkeet kramppaa joka yö.Villasukat jalassa tänäkin yönä!!1Silti herään kramppeihin.välillä särkee monesta kohtaa niin paljon ettei jaksais kestää.
Nämä kaikki kivut alkoivat rintasyövän sytostaattien ja leikkausten ja sädehoitojen jälkeen.Tamofen ja Armidex nyt on lääkityksenä.Mikähän olisi paras kalkkivalmiste ottaa?Kalsipos De mite oli huono!Ummetusta eikä sovi ties kuinka monen ruuan kanssa otettavaksi ja liki sen syömistä.
- jatkoelämä
Minulla ainakin luustometastaasit tulivat kipuina esille. Olin ihan hirveän kipeä monta vuotta, buranaa vaan kitusiin ja töihin. Sitten selkä kipeytyi niin, etten pystynyt hengittämään. Sairaalassahan ne sitten luustometarit löytyi ja kipuihin alkoi tulla lievitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963