Pettymys

Tyhmäkö?

Olen katsonut läpi sormien mieheni yhteydenpitoa naiseen, joka ei ole minun tuttu. Vain ainoastaan mieheni tuttu, vaikkakin sanoo, että "vain tietää" naisen, eikä tunne. Olen tiennyt, että nainen viestittää miehelleni, mutta olen luottanut mieheeni, että antaa viestitellä naisen, mieheni varmasti osaa sanoa tälle, että ei onnistu. On varattu mies. En ole sitten mitään puhunut naisesta miehelleni, sillä todellakin olen luottanut mieheeni.

Nyt eräänä iltana meni yli. Kuulin, että miehelleni saapui viesti. Oli jo myöhä. Yleensä mieheni kertoo ihan normaalisti, kun joltain tulee viesti, että tuli viesti ja kuka oli. Samaahan hän odottaa minulta. Niin hän on ikään kuin itsensäkin pakottanut siihen, että kertoo, että saa minutkin kertomaan. Mieheni on kovin mustasukkainen.

Mieheni vannoo minulle ikuista rakkautta ja on kertonut minulle, että ei voisi ikinä pettää tai jättää minua, vaan kaipaa aina vain minua.

Tällä kertaa hän ei kuitenkaan puhunut saapuneesta viestistä mitään. Kun kysyin, (ennen en tuntenut tarvetta kysyä, sillä minulla ei ollut tiedossa mitään epäilyttävää mieheni viestejä kohtaan, mutta nykyään on toisin...) hän sanoi vain että ei ollut tullut mitään viestiä. Päin naamaa väitti minulle, että mitään viestiä ei ollut tullut. Minä olen 100% varma, että hänelle viesti tuli.

Hän vain väitti, että ei tullut mitään. Lopulta hän kuitenkin itsekin sanoi, että "mitä sitten vaikka tulikin?" "mitä sitten vaikka olisi tullutkin?" ... !!!!!!!!!!

Ongelma on vain siinä, että tähän asti olen yrittänyt olla välittämättä yhteydenpidosta, kun olen luottanut, että se ei ole mitään. Että mieheni kertoisi kyllä minulle, kun olisi sopiva aika, naisesta, joka yrittää häntä, mutta että miestäni ei voisi vähempää kiinnostaa. Niin ei ole käynyt ja nyt mieheni salaa viestiä mitä hänelle on lähetetty!! Yritti vielä valehdellakin!!!

En oikein enää ymmärrä missä mennään.. Ja että mitä minun pitäisi tehdä. En halua, että minua pidetään tyhmänä. Jota nyt sitten jo ilmeisesti tapahtuu, sillä nainen on kyllä tietoinen, että mieheni seurustelee. Mieheni on aina niin vastaan kaikkea, mikä vihjaakin siihen, että olisi toisia leffoissa yms... "HYI" on aina ollut lausahdus ja muutenkin.. Kuitenkin nyt tuntuu siltä, että puheet ja teot eivät enää kohtaakaan... Ja ovatko kohdanneetkaan koskaan? Olen vain luullut. Olen luottanut mieheeni.

Osaisiko kukaan auttaa minua? Kertoa, mitä minun nyt pitäisi tehdä... Anteeksi todella pitkä kirjoitukseni!! Minua vaivaa asia todella paljon. Aiemmin luotin, mutta nyt kun mieheni salaili noin.. Niin.. En enää tiedä mitä minun pitäisi ajatella. :´(

Jälkeen päin miehelläni oli kännykkä äänettömällä.

5

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

Tutki hänen kännykkänsä, saat varman vastauksen. Onhan se aika inhottava tapa toimia mut musta tuntuu et sun miehes salailee jotain..Oon kuullu et pettäjät pitää puhelinta äänettömällä yms..

• *sinkkupyörä*

Taitaa olla salattavaa, mutta en kyllä allekirjottaisi sitä, että vain pettäjät pitävät puhelimensa äänettömänä. Itse pidin äänettömällä, koska minulle tulevat viestit saivat kumppanin epäilemään niiden alkuperää ja todellakin aivan turhaan. Sen jälkeen alkoi testailu, onko puhelin päällä vai äänettömänä ja jos oli äänettömänä tai laukussa eikä pöydällä, niin taas epäiltiin!

Ikävintä asiassa on se, että kaikki epäily oli turhaa. Jälkeenpäin olen ajatellut, että itsellään oli salattavaa ja varmaan niin olikin, koska hän itse piti puhelimensa viimeiset kuukaudet 'piilossa' ja kävi välillä tarkistamassa 'tilanteen'. Minun puhelin oli tutkittavissa...ja tutkintaa kyllä suoritettiinkin :-) Mitä tuosta, tuotinpahan pettymyksen.

• Teleurkkija

miehesi viestit niin saat selvyyden. Itse tein saman viime viikonloppuna miesystäväni puhelimelle ja kappas vaan... Asiat olivat juuri niinkuin olin epäillytkin eli herralla on muitakin hoitoja samaan aikaan. Puhelin yleensä äänettömällä ja ei soita yleensä koskaan (edes minulle) vaan viestit ovat hänen tapansa pitää yhteyttä "ystäviinsä". Nyt sitten tässä mietinkin milloin nostan kytkintä.

• SE.

Kyllä miehesi taitaa olla vähän enemmänkin tästä naisesta kiinnostunut. Pitää niinsanotusti ovet auki, jos vaikka hänen kanssaan jotain tapahtuisikin. Sä olet tietty sitten mennyttä varmaan.

• Anonyymi

Ihan hirveetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe