siis mitä synttärilahjaksi? Hänellä on jo 'kaikkea'. Hän on perhetuttu ja hyvä ystävä. Rahasta hänellä ei ole puutetta, joten olisiko kenelläkään antaa nopeasti hauskoja vinkkejä? Juhlat ovat jo 11.8.
60-vuotiaalle miehelle,
4
6273
Vastaukset
- vinkki!! :)
Jos ei sillä oo rahasta puutetta niin mun mielestä hauska on semmonen veski paperirulla Dollarin seteleitä :D www.hauskatkaupat.fi
Mutta en tiiä kerkeääkö toimittaa niitä niin pian :)
Tai jos on tosiaankin huumorin tajunen ni hauskaa vois olla antaa autovahaa ja tennis sukat kaljun kiillotukseen :))
Tai sit semmosia olut laseja mihin mahtuu litra juotavaa. :)
Tai semmonen korkeahko lasi missä on miehen kuva ja sit siinä on asteikko. 1viiva herrat 2viiva naiset 3 viiva mikä ettei :D
Tai sit joku käytännöllinen lahja kuten semmone hierova Patja / tuoli miten se nyt sitten selitetään, niitä myydään ainakin prismassa, ja sokkarilla ja öö oisko sittarissakin mut AINAKIN prisma ja sokkari. Eikä muistaakseni mikään kauheen kallis ollu!
Tai jos se asuu yksin ilman vaimoa, niin voi tehdä ite semmosen "sinkkupäkin :)" Mikä on hauska antaa 60-vuotiaalle, se voi sisältää esim. HK- sinistä, Olutta, jonkun Dvd:N, Auto lehtiä, Viina pullon.....
Tai sit Semmone jalkakylpy kone minne laitetaan jalat painetaan nappia ja jalat saaa semmosen jonku kylvyn en tarkalleen tiedä miten se toimii, mutta myydään kaikis prismas sittaris ja tämmösissä.. Hinta muistaaakseni 25€uroa.
Tai sit joku vähän "nuorekkaampi lahja" esim. joku huvipuistomatka tai jos on se vaimo niin vaikka kylpylä lahjakortti :)
HEI KERROTKO SITTEN MITÄ ANNOIT LAHJAKSI :)- Napsu
... lahjoitan hänelle perennapenkin (kukkapenkin). Otan omista perennoistani kuvia ja päivänsankari voi valita sitten mieleisensä kukat. Varsinainen lahjan luovutus tapahtuu myöhemmin syksyllä aina maan jäätymiseen saakka tai sitten ensi keväänä.
.. kait miehetkin tykkäävät kukista? - seurannut.......
Napsu kirjoitti:
... lahjoitan hänelle perennapenkin (kukkapenkin). Otan omista perennoistani kuvia ja päivänsankari voi valita sitten mieleisensä kukat. Varsinainen lahjan luovutus tapahtuu myöhemmin syksyllä aina maan jäätymiseen saakka tai sitten ensi keväänä.
.. kait miehetkin tykkäävät kukista?en ikinä antais tuommoista lahjaa 60- vuotiaalle! :) Mutta makunsa kullakin ! :D
- Napsu
seurannut....... kirjoitti:
en ikinä antais tuommoista lahjaa 60- vuotiaalle! :) Mutta makunsa kullakin ! :D
... lahjani. Tiesin, että hän pitää puutarhanhoidosta ja lahja tuntuikin olevan mieluinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818