Kuinka monella ei ollu oireita

ennen plussaa?

Ku tääl aina kaikki kyselee noista mahollisista raskausoireista et voiko se ja se viitata raskauteen, niin kuinka monella ei ollu mitään selkeitä oireita ennen plussatestin tekoa?

10

10032

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammaliini 12/07

Mulla ei ollut mitään oireita. Testin tein rv3 5 ja se oli negatiivinen, rv4 5 positiivinen. rv5 2 alkoi kovat kivut jotka osoittautui normaaleiksi muutaman viikon tutkiskelun jälkeen. rv6 4 alkoi pahoinvointi ja jatkui rv15-16. Sen jäkeen on ollut huimausta, pari pyörtymistä ja voimakkaita supistuksia. Tällä hetkellä rv21 ja kaikki hyvin!

• oireita edes

raskauden puolivälissä kun esikoista odottelin,siis ei mitään muuta oireita ku et maha kasvoi ja sitä mukaan sit loppuvaiheessa lantio pikkasen löysty ja selkään välillä koski.mut mitään kipuja,himoja ja sellasia "perusoireita" ei ollut,ja täysin terve,täydellinen poika sieltä tuli,vaik jotkut aina tahtoo pelotella et jos ei oo mitään oireita voi olla tuulimuna,vammanen lapsi tms...tässä raskaudessa sit on kaiken maailman oireita,paras oire kuitenkin on terveellisen ruuan kova himo=)
      (ei todellakaan minun tapaista)

• Jii

Oireetonta oli mullakin, sain tietää raskaudesta viikolla 6. Vieläkään ei ole pahoinvointia, mieleihaluja ym, mutta hyvin tuntuu raskaus etenevän, ainakin masu pyöristyy nätisti :)

• kikka kolmonen

pelkät menkkaoireet. Väsymyskin menee tuossa vaiheessa vielä menkkaoireena, ei raskausoireena. Oireet ovat monesti kuviteltuja, kun lasta toivoo. Minulla oli kaksi vuotta oireet joka kuukausi, paitsi nýt kun oikeasti tulin raskaaksi. Oireet alkoi joskus viikolla 6-7, kun tuli väsymys ja viikolla 9 pahoinvointi.

• mude0608

toista vauvaa odotan ja minulta tuli maitoa tisseistä hedelmöityksen jälkeen (imetyksen lopetin edellisen vauvan kohdalla n5kk ennen tätä) :), en vain silloin vielä osannut yhtään yhdistää sitä raskauteen (vahinko raskaus)

• TeeIi

Edellisenä aamuna ei kahvi oikein maistunut, mutten sitä oikein osannut tuohon yhdistää.

• jouluodottelija

paria päivää ennen menkkojen oletettua alkua nännit ihan superarat hyvä, kun suihkun jälkeen pystyin pyyhkeellä ihoa kuivaa. Ajattelin, että kyseessä on vaan erikoinen pms-oire. Toi oli siis ainoa oire ennen plussausta, eikä plussauksen jälkeen mitään ihmeellistä ole vieläkään ilmennyt.

• Tiituna

Ennen plussaa ei ollut mitään muuta, kuin rintojen arkuutta jota en osannut raskauteen yhdistää. Ja vaikuttaahan siihen se, että aluksi näytti negatiivistä.
        Jälkeenpäin ei muita oireiluja ole ollut, kuin armoton väsymys ja makeanhimo..eli aika helpolla olen tähän asti päässyt, kun menossa on rv. 18 :)

• mammanen

ei mulla juuri mitään oireita ennen plussaa..eli vkol 6 about viikolla 9 ne sit alkoi ja kesti 7 viikkoa.

• Tähti

Mulla ei ollut ekassa raskaudessa (meni kesken) mitään oireita ennen plussaa, jonka sain rv 4 3. Samalla viikolla rinnat alkoi aristaa mutta raskaus päättyi rv 6 1.
      Nyt tässä raskaudessa mulle tyypillinen n. 5 päivää ennen kuukautisia kestävä tuhruvuoto jäi pois, ja se herätti raskausepäilyn. Rinnat tulivat kipeiksi niihin aikoihin kun kuukautisten olisi pitänyt tulla, samaan aikaan alavatsa kipuili. Odotin vielä pari päivää ja tein testin - selkeä positiivinen.
      Samat oireet jatkuneet edelleen, ei mitään muuta. Tosin olen vasta rv. 5 2. Toivon totisesti ettei tämä mene kesken!
      Aika monet tuntuvat huomaavan itsessään jos jonkinmoista oiretta, koska toivovat niin kovasti lasta. Luin myös tutkimuksesta, että nekin jotka väittävät "tienneensä" olleensa raskaana ja tunteneet etukäteen oireita, valehtelevat tavallaan itselleen. Kun tarkkailee itseään ja huomaa vatsan nippailuja ja mielialan vaihteluita, ne yhdistää plussan jälkeen raskauteen, vaikka ne eivät siihen liittyisikään.
      Vauvakuume-aiheisilta forumeilta voi lukea, että aika moni nainenhan tuntee olevansa raskaana ja sitten kuukautiset alkavatkin ajallaan ja pettymys on suuri - mutta ei näitä kertoja muisteta. Muistetaan vain se kerta kun tuli plussa ja kuinka raskaustuntemukset oli niin selvät ainakin viikon ennen plussaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4849
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3185
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      208
      2662
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1575
    Aihe