Paljonko maksaakaan puolen litran kossu pullo?
KOSKENKORVAN HINTA?
10
4638
Vastaukset
- maksaa
lasipullo 9,35 ja muovipullo 9,99
- olla niin
saatanan TYHMÄ IHMINEN että kirjoitat tänne ja kysyt tuollaista idiotiaa???
Katso Googlesta, SENKIN AIVOKÄÄPIÖ!
Niin mekin teemme. Miksi MEIDÄN PITÄISI KATSOA TUO ASIA PUOLESTASI?
Ja yksi hyväkäs IDIOOTTOKAVERI lipsui ja kertoi tuon hinnan sinulle.
Tyhmempi kuin sinä, on vielä hän, joka tuossa äsken vastasi.- tietoa tietoa
Maksaa miljoona markkaa.
olinko nyt kaikkein tyhmin? - kiitos kiitos
Oi KIITOS näistä ihanista sanoista minulle, IDIOOTTIKAVERILLE, joka annoin alkuperäiselle kysyjälle tarvitsemansa kossun hinnan. Se niin tämmöisen jo keski-ikäisen naisen sydäntä lämmittää kun saa noin ihanaa palautetta.
- oikean tiedon
Googleko antaa aina oikeaa tietoa?
- hinnassa
oikean tiedon kirjoitti:
Googleko antaa aina oikeaa tietoa?
Google kyllä antaa oikean tiedon:
http://www.isokaato.com/hinnasto/
Sen sijaan: mikä IHME takaisi oikean tiedon täällä keskustelupalstan jonkun yksittäisen kirjoittajan vastauksessa? Siinähän kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Sinä ajattelit nyt täysin nuinkurisesti! Kirjallisia lähteitähän pitää voida verifioida. Sinulla on äärimmäisen huono medialukutaito. - ja siksi tiedänkin
hinnassa kirjoitti:
Google kyllä antaa oikean tiedon:
http://www.isokaato.com/hinnasto/
Sen sijaan: mikä IHME takaisi oikean tiedon täällä keskustelupalstan jonkun yksittäisen kirjoittajan vastauksessa? Siinähän kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Sinä ajattelit nyt täysin nuinkurisesti! Kirjallisia lähteitähän pitää voida verifioida. Sinulla on äärimmäisen huono medialukutaito.että kossupullo maksaa miljoona markkaa.
- taas näitä
Onneksi alkuperäinen kysyjä sai oikean tiedon ennen tämän kärttyisen teinin hyökkäämistä palstalle. Tännekkin pitäisi saada jokin varma ikäraja ettei 15-vuotiaat "kovikset" (lue: räkänokat) pääsisi purkamaan pahaa oloaan tänne. "Yhyy sain kokeesta kutosen ja äiti ei välitä ja opettajat kiusaa mua koulussa, pitää mennä purkamaan oloani ja ahsistustani palstoille, yhyy minulla on NIIN vaikeaa!"..
- tuollainen
taas näitä kirjoitti:
Onneksi alkuperäinen kysyjä sai oikean tiedon ennen tämän kärttyisen teinin hyökkäämistä palstalle. Tännekkin pitäisi saada jokin varma ikäraja ettei 15-vuotiaat "kovikset" (lue: räkänokat) pääsisi purkamaan pahaa oloaan tänne. "Yhyy sain kokeesta kutosen ja äiti ei välitä ja opettajat kiusaa mua koulussa, pitää mennä purkamaan oloani ja ahsistustani palstoille, yhyy minulla on NIIN vaikeaa!"..
idioottikysymyksiä puolusteleva täällä.
- MOI :D:D:D:D:D
oikean tiedon kirjoitti:
Googleko antaa aina oikeaa tietoa?
maksaa täälä 5.67 :D:D:D:D: tule osta halpa känni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483