KOSKENKORVAN HINTA?

-L-

Paljonko maksaakaan puolen litran kossu pullo?

10

4638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksaa

      lasipullo 9,35 ja muovipullo 9,99

    • olla niin

      saatanan TYHMÄ IHMINEN että kirjoitat tänne ja kysyt tuollaista idiotiaa???
      Katso Googlesta, SENKIN AIVOKÄÄPIÖ!
      Niin mekin teemme. Miksi MEIDÄN PITÄISI KATSOA TUO ASIA PUOLESTASI?
      Ja yksi hyväkäs IDIOOTTOKAVERI lipsui ja kertoi tuon hinnan sinulle.
      Tyhmempi kuin sinä, on vielä hän, joka tuossa äsken vastasi.

      • tietoa tietoa

        Maksaa miljoona markkaa.


        olinko nyt kaikkein tyhmin?


      • kiitos kiitos

        Oi KIITOS näistä ihanista sanoista minulle, IDIOOTTIKAVERILLE, joka annoin alkuperäiselle kysyjälle tarvitsemansa kossun hinnan. Se niin tämmöisen jo keski-ikäisen naisen sydäntä lämmittää kun saa noin ihanaa palautetta.


      • oikean tiedon

        Googleko antaa aina oikeaa tietoa?


      • hinnassa
        oikean tiedon kirjoitti:

        Googleko antaa aina oikeaa tietoa?

        Google kyllä antaa oikean tiedon:

        http://www.isokaato.com/hinnasto/

        Sen sijaan: mikä IHME takaisi oikean tiedon täällä keskustelupalstan jonkun yksittäisen kirjoittajan vastauksessa? Siinähän kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Sinä ajattelit nyt täysin nuinkurisesti! Kirjallisia lähteitähän pitää voida verifioida. Sinulla on äärimmäisen huono medialukutaito.


      • ja siksi tiedänkin
        hinnassa kirjoitti:

        Google kyllä antaa oikean tiedon:

        http://www.isokaato.com/hinnasto/

        Sen sijaan: mikä IHME takaisi oikean tiedon täällä keskustelupalstan jonkun yksittäisen kirjoittajan vastauksessa? Siinähän kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Sinä ajattelit nyt täysin nuinkurisesti! Kirjallisia lähteitähän pitää voida verifioida. Sinulla on äärimmäisen huono medialukutaito.

        että kossupullo maksaa miljoona markkaa.


      • taas näitä

        Onneksi alkuperäinen kysyjä sai oikean tiedon ennen tämän kärttyisen teinin hyökkäämistä palstalle. Tännekkin pitäisi saada jokin varma ikäraja ettei 15-vuotiaat "kovikset" (lue: räkänokat) pääsisi purkamaan pahaa oloaan tänne. "Yhyy sain kokeesta kutosen ja äiti ei välitä ja opettajat kiusaa mua koulussa, pitää mennä purkamaan oloani ja ahsistustani palstoille, yhyy minulla on NIIN vaikeaa!"..


      • tuollainen
        taas näitä kirjoitti:

        Onneksi alkuperäinen kysyjä sai oikean tiedon ennen tämän kärttyisen teinin hyökkäämistä palstalle. Tännekkin pitäisi saada jokin varma ikäraja ettei 15-vuotiaat "kovikset" (lue: räkänokat) pääsisi purkamaan pahaa oloaan tänne. "Yhyy sain kokeesta kutosen ja äiti ei välitä ja opettajat kiusaa mua koulussa, pitää mennä purkamaan oloani ja ahsistustani palstoille, yhyy minulla on NIIN vaikeaa!"..

        idioottikysymyksiä puolusteleva täällä.


      • MOI :D:D:D:D:D
        oikean tiedon kirjoitti:

        Googleko antaa aina oikeaa tietoa?

        maksaa täälä 5.67 :D:D:D:D: tule osta halpa känni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe