Minkä takia Ismo lähettää videossa terkkuja Pentille, Pekalle, Ristolle, Keijolle sekä Matille?
Ovatko he mielikuvitushenkilöitä vai kavereita IRL? Onks just noihin nimiin joku erityinen syy? Kaikki tappaneet itsensä tai täysin alkoholisoituneita tai muuten vaan kiva porukka?
Sori uteliaisuuteni :)
Mix se ei lähetä terkkuja esim. mulle?
Huvittavaa loppukesää Sulle!
Paskiaisvideon terveiset
4
427
Vastaukset
- Juupijuu
Kuuntele kappale Minä ja pojat niin saattaa selvitä.. hyvää loppukesää.
- minä ja pojat
Niin, eikös ne terveiset lähetetä siinä Ruuvaa, väännä, säädä, hinkkaa-videossa eikä suinkaan Paskiaisessa. Ja nämä henkilöthän mainitaan kappaleessa Minä ja pojat, Penttiä lukuunottamatta jolle on oma kappaleensa. Pentti/Pena muuten seikkailee aika useassakin Alangon kipaleessa..
- Yksi Moniste
Pahoittelen errrrehdystäin.
Toivon selitystä, enkä sitä, että käskette tekemään jotain ja miettimään, olkaa hyviä......................................................................................... - hauskalaulu
ne on Minä ja pojat-biisin hahmoja, kuvannevat eri elämänvaiheita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772