Sanoka hyvämerki nen Pykkikone eikä kovi kallis.
MInkämerkinen Pykkikone
7
694
Vastaukset
- keino
On omat nyrkit!Ennen pestiin nyrkkipyykkiä jos muistat?Panes hommaten pyykkilauta ja ala hinkkaan sillä punkassa;)
- ompi sellaanen
matalanmallinen ja vähä leveähkö.Sanoin sille 40v sitten,että tahdon.Hyvin on kestäny,joskus kitisee,mutta kun voitelee sillön,tällön,niin johan taas rattaat kummasti pyörii.Mä sain sen ihan ilmaiseksi,mitä ny joskus on humputusrahaa vailla.
- pesukoneita
Vanha kunnon suomalainen Pesukarhukin tehdään nykyisin etelän maissa. Italialaista, espanjalaista tai ranskalaista en huolisi. Saksassa tehty Miele on varma valinta, mutta ei mitenkään halpa peli. Siitä joutuu maksaa 2-3 kertaa enemmän kuin italiaanoista yms. mutta sen pitäisi kestääkin pitkään.
- on ehdottomasti
paras. Kesti lähes 20 vuotta ennenkuin sanoi sopimuksen irti. Yhtäaikaa ostettu Mielen kuivausrumpu pelaa edelleenkin.
- pyykkikone
on electrolux ja pelittänyt jo 17 vuotta, silloin maksoi 1800mk ja oli halpa.
- hyvästä koneesta
Koneesi lienee tehty Ruotsissa... Tehdäänköhän sielläkään enää juuri mitään kodinkoneita? Kunhan aika electroluxistasi jättää, tuskin saat uutta samanveroista electroluxia enää - valitettavasti.
- pyykkimuija
Hyvä merkki on LG!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679