Miesten mielipiteet

diima-

Onko miehet sanoneet teille mitään vähäisestä painosta tms.?
Itselleni ei hirveämmin..siis.. jotain sellaista vihjailua joskus. Ja nyt kun olen vielä parantunut niin sitten vasta sain erään kommentin! Tällainen minuun katkeroitunut jätkä sanoi että ryyppää alipainos pois :D...
Että ensin olin normaali ja just hyvä jne. ja nyt olen alipainoinen kuitenkin! Luulin jo itsekin olevani aika normaali kun olin tosiaan tervehtynyt ja saanut normaalit kilot takasin. Tämähän oli siis vain hyvä mulle.
Toisaalta vois vaikka loukkaantua tollasesta..

Muille sattunu ja tapahtunu?

3

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdjg<sldhgf

Avomieheni mielestä oon liian laiha :( mut ei se siitä paasaa tai mitään, mut on sanonu kumminkin

kun näin isoveikkaani pitkästä aikaa se sano että oon ihan riutuneen näkönen

serkku kysy kun viimeks sitä näin että syönkö koskaan mitään ja totes että näytin ennen paremmalta, nyt olen liian laiha.

mut itteeni vartenhan tässä elän ja tahon olla tyytyväinen kroppaani

• Jani keski-suomesta

Tapasin netissä mukavan tytön.Oltiin mesessä,kirjoiteltiin meilejä ym.melkein joka päivä 2kk.Emme haluneet kumpikaan valokuvaa toisistamme.Kerroimme kuitenkin hyvin tarkkaan ulkonäöstämme,halusimme luoda oman mielikuvan,ennenkuin tapaisimme.Totta on ,että suostuimme molemmat siihen.Kun sitten tapasimme......kuvitelmani osui oikeaan,paitsi hänen kokonsa oli järkytys!Olin sanaton ja järkyttynyt hänen laihuudestaan.Kuitenkin olin jo ihastunut hänen söpöyteensä,kaiken keskustelun ym.perusteella.Loppujen lopuksi eihän siitä mitään tullut,yli puoli vuotta yritimme........Ikävästi kävi.

• b & a

totesi tässä vähän aikaa sitten että ootpa sä kuihtuneen näkönen, ootsä nähny itteäs peilistä. ja nyt saan kuulla sitä siltä väh. kerran päivässä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      68
      3072
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      25
      1940
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      253
      1486
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      92
      1482
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      257
      1160
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      24
      1054
    7. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1044
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1020
    9. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      97
      978
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      69
      961
    Aihe