Raskaana, ihanaa!?

Nimetön

Oli pakko tulla purkamaan sydäntä.
Tein äsken testin, vahva plussa oli. jonkin aikaa ollut selviä oireita mutta en oo vaan halunnu uskoa todeksi.
Nyt on niin ristiriitaset tunteet, en tiiä oonko onnellinen vai surullinen vai mitä!
Tällä hetkellä meillä on tyttö 1.1.2007 syntynyt, eli vasta n. 7kk vanha.
Onko ketään muita samassa tilanteessa???
Pelottaa että miten sitä jaksaa kahden pienen kanssa. Ja siis raskaus saanut alkunsa vaikka kortsu ollut aina käytössä ja mielestäni ei oo rikki mennyt mutta jotenkinhan tämä lapsi on alkunsa saanut. Kai siihen kortsuun joskus on sitten reikä tullut huomaamatta... Omituista...
Tällä hetkellä mennään viikolla 8.

5

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotavalle

Onnea! Varmasti tulee olemaan rankkoja päiviä. toivottavasti saat apua mieheltäsi, vanhemmiltasi, apivanhemilta tai joltakulta ainakin, se helpottaa. Kun jaksat muutaman vuoden lapset alkavat olla omatoimisempia ja tilanne helpottaa. Hoitakaa parisuhdetta ja ota omaa aikaa. Vielä kerran onnea!

• Lapseton ainakin vielä...

Onnea hirmuisesti!

En voi muuta sanoa, kuin että olen kateellinen sinulle. Itse en tiedä saanko koskaan tai ainakaan pitkiin aikoihin omaa vauvaa. Ollaan yritetty ilman tulosta. :(

Joten, NAUTI siitä, että olet raskaana vaikkakin sinulla on vielä toinen ihan vauva vasta kotona. Älä edes epäröi asiaa. :) Tsemppiä!

• :) :)

Ensinnäkin onnea uuden pikkuisenjohdosta... Meille on tulossa toinen tammikuussa puolessa välissä ja esikoinen täyttää vasta helmikuussa vuoden eli 11 kk ikäeroa... Minä oon jokatapauksessa onnellinen!!! Kyllä me selvitään, vauvanhoito ainakin tuoreessa muistissa! ;)

• ...

Anteeksi kirjoitusvirheet... Kai sitä on vähän vielä unenpöppörössä! :)

• CeC-_
        ... kirjoitti:

Anteeksi kirjoitusvirheet... Kai sitä on vähän vielä unenpöppörössä! :)

Kiitos kaikille vastauksista!
        Tulipas paljon parempi olo :) Pelottaa toki paljon miten tulee pärjäämään mutta ei, täytyy vaan yrittää tottua ajatukseen.
        Onneksi on mies rinnalla ja kaiken lisäksi vanhemmista on paljon apua kun asuvat samassa talossa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5035
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4472
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2341
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1920
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1826
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe