Timo Soinille huippuarvosanat

Joensuun Kati

Timo Soini saa huippuarvosanat lähes kaikilta ihmisiltä,joiden kanssa olen keskustellut.On todella surullista,että joillakin on aikaa ja halua kirjoittaa roskaa puheenjohtajasta.Tämän päivän Karjalaisessa esiintyi lämmin ja ihmisystävällinen Timo Soini.Eikös puoluekokous valinnut yksimielisesti puheenjohtajan.Muista puheenjohtajista äänestettiin ja puoluesihteeri luopui itse. Onkohan nämä arvostelijat keskustan jäseniä.

10

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoon persu

On tuo Soinin lumous aika lailla haihtunut ainakin meidän pääkaupunkiseutulaisten silmissä. Meinaan olis vähempikin uho riittänyt vaalien jälkeen. Ja lyhyempi loma... Mutta ropakantamylly se vaan pyörii ja virallista optimismia hehkutetaan.

• kuinka tuo

lämminhenkinen Soin hönkäilee taas kunnallisvaaleihin, sitoutumattomana ehdokkaana. Tuskin on persumainoksessa mukana tai jos on niin munana muiden munien joukossa.

• Ei kateellinen

Täällä puhutaan jatkuvati jostain Soinin lomasta. Eduskunahan ei kokoonnut kesäaikaan. Mistä sitä teidetään missä se Soini istuu ja on. Lehdissä anakin on jatkuvasti ollut haastatteluja. Ei ainakaan missään karkuteillä kuten jutuista voisi päätellä. Kateelliset panettelijat taas liikkeellä, kun itsestä ei ole mihinkään.

• Timppa I
        kuinka tuo kirjoitti:

lämminhenkinen Soin hönkäilee taas kunnallisvaaleihin, sitoutumattomana ehdokkaana. Tuskin on persumainoksessa mukana tai jos on niin munana muiden munien joukossa.

Eikai Soini nyt meidän tavallisten kuolevaisten kanssa kehtaa liikaa olla samaa porukkaa.

• Hovimarsalkka
        Ei kateellinen kirjoitti:

Täällä puhutaan jatkuvati jostain Soinin lomasta. Eduskunahan ei kokoonnut kesäaikaan. Mistä sitä teidetään missä se Soini istuu ja on. Lehdissä anakin on jatkuvasti ollut haastatteluja. Ei ainakaan missään karkuteillä kuten jutuista voisi päätellä. Kateelliset panettelijat taas liikkeellä, kun itsestä ei ole mihinkään.

Emmehän me missään tapauksessa arvostele Soinia. Puolue on Timpan taskussa ja Timpan sana on Laki meille kaikille.

• niin lahella ne toisiaan ovat

Palstan EU huligaani Talollinen varmaan

• osasi olla

Mediassa mukava ja lämminhemkinen. Naposteli kermakaramellejä ja jutteli mukavia. Kannatusta riitti ja kansa tykkäsi. Jos unohtaa asioiden pimeän puolen, niin hyvin persuillakin menee. Suomessa on uskonnon vapaus. Johtajan mediajuttuja voi vapaasti uskoa etenkin, jos ei tunne todellista Johtajaa.

• jolla on puheenjohtaja

Eikä päinvastoin?
      Avoimuus haudattiin Oulun puoluekokouksessa.
      Jäi vain omien etujensa ajavat,suuruusfantasioista kärsivät tyypit.

• riiteli

toisen ehdokkaan Urpo Leppäsen kanssa siihen malliin, että eduskuntavaalimenestys mahdollisuudet menetettiin heti kättelyssä.
        Nyt esiintyy "rauhantekijänä". Epäuskottavaa.

• Kylläkin kuulopuheiden varassa

Minulle kerrotun mukaan, kun itse en päässyt ao. kokoukseen, kokousväen enemmistö teki äänestyspäätöksellä lähes kaikki valinnat eli ainoastaan suuren johtajan valinta, jossa kaikki olivat yksimielisiä. Puoluesihteerivaalissakin paljon puhuttu tuntematon entinen sihteeri Purho oli heti alkajaisiksi kieltäytynyt asettumasta ehdolle ja sen seurauksena vaalissa oli ollut vain kaksi ehdokasta, joista suuri enemmistö valitsi sitten Sandvikin. Näin ainakin on kerottu. Tällaista se Perussuomalainen kenttäväki on ja kannatus senkun vain tuntuu kasvavan kaiken maailman hemmojen provoista huolimatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen