..ihan perkeleellistä. Just ku kaiken piti olla hyvin nuorison kanssa ja sitten tuli tämä...............aaaaaaaaaaaaaaaargh
Miten se taas tiesi?
4
1969
Vastaukset
- änimöl
Mul on riidanhalua kaikkien kanssa ja nyt oon ollu kohta viikon ilman röökiä ja mul on keuhkoputken tulehdus tällä hetkellä... et aika hyvin... Miksei kaikki skorpionit ole tässä tuolissa... Ois paljon keskusteltavaa.... Pikemminkin väiteltävää... Ei se kyl kauan kestäis.... Koska me olleen kaikki niin oikeessa... Hyvää yötä... ugh..
- ujo skorpionityttö
änimöl kirjoitti:
Mul on riidanhalua kaikkien kanssa ja nyt oon ollu kohta viikon ilman röökiä ja mul on keuhkoputken tulehdus tällä hetkellä... et aika hyvin... Miksei kaikki skorpionit ole tässä tuolissa... Ois paljon keskusteltavaa.... Pikemminkin väiteltävää... Ei se kyl kauan kestäis.... Koska me olleen kaikki niin oikeessa... Hyvää yötä... ugh..
hei, mulla on myös keuhkoputken tulehdus, mut en oo siltikään pystynyt lopettaa röökin polttoa....jep, ja taloudellinen tilanne koheni lomarahojen myötä, heh! :) Aika osuvaa....
- utelias lukija
onko joskus ennenkin ostunut oikeaan vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241813- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112968- 83964
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 21622
- 48617