..ihan perkeleellistä. Just ku kaiken piti olla hyvin nuorison kanssa ja sitten tuli tämä...............aaaaaaaaaaaaaaaargh
Miten se taas tiesi?
4
1934
Vastaukset
- änimöl
Mul on riidanhalua kaikkien kanssa ja nyt oon ollu kohta viikon ilman röökiä ja mul on keuhkoputken tulehdus tällä hetkellä... et aika hyvin... Miksei kaikki skorpionit ole tässä tuolissa... Ois paljon keskusteltavaa.... Pikemminkin väiteltävää... Ei se kyl kauan kestäis.... Koska me olleen kaikki niin oikeessa... Hyvää yötä... ugh..
- ujo skorpionityttö
änimöl kirjoitti:
Mul on riidanhalua kaikkien kanssa ja nyt oon ollu kohta viikon ilman röökiä ja mul on keuhkoputken tulehdus tällä hetkellä... et aika hyvin... Miksei kaikki skorpionit ole tässä tuolissa... Ois paljon keskusteltavaa.... Pikemminkin väiteltävää... Ei se kyl kauan kestäis.... Koska me olleen kaikki niin oikeessa... Hyvää yötä... ugh..
hei, mulla on myös keuhkoputken tulehdus, mut en oo siltikään pystynyt lopettaa röökin polttoa....jep, ja taloudellinen tilanne koheni lomarahojen myötä, heh! :) Aika osuvaa....
- utelias lukija
onko joskus ennenkin ostunut oikeaan vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073