Olen visiitillä Kouvolassa ja haluisin tietää mihin baariin täällä kannatta pe tai la iltana mennä? Minkä ikäsiä esim divassa tai onnelassa pyörii?
Mihin baariin mennä??
7
2181
Vastaukset
- ja onnela
15-20
- 12qwerty
Jos todellakin haluat pitää hauskaa ja vietttää railakkaan illan niin ota ihmeessä taksi ja aja haminaan ja mene siellä Diskoteekki Stompiin ja sextanttiin.
Aivan mahtavia paikkoja. Suomen parhaimmistoa. - .x.z.
Jos jossain välissä ehdit niin käyppä yöllä kattomas vanhas mestaris,valtakadulla.Hyvä että lattiatilaa ees löytyy.Jos etit semmosta missä käy kaikenikästä,se ei ole mikään suonikohjupaikka vaan siel käy nuoriakin.Ite kävin kerran ja aion m ennä toistekkin.siel on sitä ns. fiilistä ja tunnelmaa millaista paikkaa tässä on kauan etsittykkin!! Siel on niin tiivis tunnelma että seuraa löytyy aina,ei tarvi yksin istuu.Olen samanikäinen niin luulen telepatialla tietävän millaista paikkaa noin suunnilleen etsit.Divalle kyllä sanon että ei.Koska siellä tuntuu olevan kaikki senikäsiä että on just 18 täyttäny tai väärillä henkkareilla sisässä.
- ja minkälaisia?vapaita?
???
- .l.k.
ja minkälaisia?vapaita? kirjoitti:
???
Eihän sitä osaa ennustaa missä kukakin käy mutta siellä on todella meitä joka lähtöön.. Mielipiteeni on että varmaan käy.
- sama.
Siellä tanssitaankin myös,unohin äsken sanoa.Ja on dj.
- Kuusaalainen
Kouvolan Mestarissa tanssitA,muutakuin omiin nimii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750