muuten saa niin paskaa palvelua?
jotkut baaritiskiämmät on ylimielisiä.
mistähän voi johtua?
itse kukaan niille tuskin on muuta kuin asiallinen.
Sitte seki,
että pokejen pitää heti alkaa harraamaan ja puremaan kun joku on kännissä... ei hyvin mee..
miksi
4
805
Vastaukset
- näenon
Itse sain mm. ilkeät katseet ja valitukset koska käytin korttia. Minun olisi kuulemma pitänyt käydä viereisellä automaatilla nostamassa rahaa, jotta heillä olisi helpompaa ja ruuhkilta vältyttäisiin.
Ruuhkilta vältytään lisätyövoimalla. Ja on muuten IHAN oma asiani, maksanko kortilla vai käteisellä!- ......j,-.
Maksa Visalla ...
- ........
......j,-. kirjoitti:
Maksa Visalla ...
Mulle kans yks naistyöntekijä baarin takana menetti hermonsa eikä tarjoillu enää, kun muutaman sekunnin mietin mitä otan. Iisopissa siis.
- on on
"itse kukaan niille tuskin on muuta kuin asiallinen."
Näinhän se tosiaan on, joo. Sait kyllä aikaan ainakin itselläni suunnattoman repeämisen tuon lauseen kohdalla :DD
Ennen kuin kukaan ehtii epäillä, voin vakuuttaa, etten ole minkäänlaisissa tarjoilutehtävissä yhdessäkään nokialaisessa (saati muussakaan) baarissa. Olen vain omien valintojeni vuoksi päässyt sivusta selvin päin (en ole viimeiseen 20 vuoteen juonut tippaakaan alkoholia, joten olen monesti ystävilleni kuskina tai muuten vain seurana) seuraamaan kuinka "asiallisia" me näitä, omia sanojasi lainatakseni, "baaritiskiämmiä" kohtaan olemmekaan. Suoraan voin sanoa, ettei kyllä käy kateeksi heidänkään uravalintansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060