Tässä on minun huoli! Eli olin raskauden aikana hermostunut\huollestunut lapsen hyvinvoinnista ja oli kyllä muitakin asioita mistä olin sen takia stressantunut koko raskaus ajan. Nytten on kulunnut noin puoli vuotta synnytyksestä ja huolet eivät mitenkä lopu, että miten stressi voi vaikutta lapseni terveyteen. Vaikka lapsi on täysin tervee ja kasvaa hyvin minulla on silti huolia koska olen lukenut tutkimuksia ja kertomuksia miten stressi voi vaikutta huonosti lapsen terveyteen. Voiko minulla olla masennus tai olenko minä turhaan huolissa?Voiko lapsella tulla joku sairaus,siis stresseistä?
huoli on kova
minä32
1
367
Vastaukset
- rauhottua ja
lopeta ylihuolehtiminen. Jos jatkat samaa rataa, ei se ole hyväksi lapsellesikaan.
Opettele olemaan kiitollinen niistä asioista, jotka sulla on ok. Monella on huonommin.
Siis: hymyä enempi huuleen ja lisää hyväntuulisuutta ja rentoutta. Älä väkerrä väkisin masennusta itelles.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954