On ihan totta, että Paimiossa ei ole leirintäaluetta, vaikka kaupunki onkin! Ei ole kyllä meri-uimarantaakaan vaikka meri-näköetäisyydellä ollaankin!
TOSISSANI OLEN!
8
1401
Vastaukset
- merellinen uimapaikka,
muttei se ole kovin suosittu levien ja viemärinsuiden johdosta.
- Apilatiellä ole
joku karavaanarialue?
- siellä
ilmaista oleskelua ilta-auringon paisteessa. Pesutilat näyttää olevan S-marketin WC:ssä.
- voisi olla kirkon kulmalla
siellä kirjoitti:
ilmaista oleskelua ilta-auringon paisteessa. Pesutilat näyttää olevan S-marketin WC:ssä.
Olisi uimahalli ja kirjaston uima-altaan käytettävissä, eikai sellaisia altaita olisi
kannattanut ihan näön vuoksi, hyötykäyttöön vaan,
ja kirjastokin olis leirintäalueen vieressä, voisivat käyttää kaupungintalon saniteettitiloja,
jos uimahalli olis kiinni.
Jos jollaskii on parei ehdotus, leirintäalueeksi
julkituokoon omansa.
- kehukaa Paippia
Paimion lahti on rutakko! Ja täynnä myrkkyjä!
Ei saa ruopata, jottei myrkyt lähde liikkeelle ja sitten sieltä on löytynyt joitain pikku konninkaisia, mitä ei ole missään muualla - ne on suojeltu/suojeltava!- "kaupunkilainen"
Niin,niin, mutta kun meren lähellä ollaan,onko täysin mahdotonta, että Paimiossakin olisi uima- ranta meren äärellä. Onhan meillä hiekkahelmi ja ankkalampi, jotka ovat hienossa kunnossa tänäpäivänä, siitä kiitos...mutta oisko suuret rahat voitu käyttää entisen merenrantauimapaikan parannuksiin. Vai oliko liian kallista?
Ja se leirintä\camping-alue?! - että taas saa
ruopata.
- uimarantaa kaipaan minäkin
"kaupunkilainen" kirjoitti:
Niin,niin, mutta kun meren lähellä ollaan,onko täysin mahdotonta, että Paimiossakin olisi uima- ranta meren äärellä. Onhan meillä hiekkahelmi ja ankkalampi, jotka ovat hienossa kunnossa tänäpäivänä, siitä kiitos...mutta oisko suuret rahat voitu käyttää entisen merenrantauimapaikan parannuksiin. Vai oliko liian kallista?
Ja se leirintä\camping-alue?!kunnollista uimarantaa saa Paimiosta lähtee ettimään kovasti kaukaa -- ollaan sentään merenrannalla olevinamme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614