Läskiä ja Lotinaa

tyynekaarina

Tulossa Dokumentti:
TV 4 14.8.2007.

”4D: Maailman painavin mies
Nelonen 22:00 - 23:05

Hätkähdyttävä tarina amerikkalaisesta, sairaalloisen liikalihavasta Patrick Deuelista, joka oli kirjaimellisesti syömässä itsensä hengiltä. Lähes 485-kiloisena Patrick oli maailman painavin mies, kunnes lääkärit pakottivat hänet tiukalle laihdutuskuurille. Puolen vuoden sairaalassaolon jälkeen hän painoi 280 kiloa, lähes puolet alkuperäisestä painostaan. Taistelu kilojen kanssa jatkuu, sillä Patrick rakastaa ruokaa ja syömistä - jopa oman henkensä uhalla. Ohjelmassa haastatellaan myös Patrickin kohtalotovereita. Tuotanto Mentorn. Dokumentti. Uusinta.”

En ole nähnyt tuota vaikka on uusinta.

Katsokaa minussa herättää kysymyksiä jo ennen tietoa;
Miten hän kustantaa ruokansa?
- tuskin on ansiotyössä

Kuka kantaa ruoan kaupasta/liikkeistä asuntoon,
- valmistaa ja siivoaa ruokailun jäljet (tiski roskisosuus.)

Miten Patrick Deuelista peseytyy
- kädet eivät varmasti yletä ympäri kehoa, eikä peseytymistilat liikkua niissä pesun tarvitsemaa liikehdintää (ei riitä tavallisen kokoinen suihkuhuone.)

Miten hoitaa ulostus puolen
- ei taatusti yletä peräsuoltaan pyyhkimään

KUKA on vastuussa?

Käytännössä ei aivan varmasti itse

14

1877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se???

Miten se sinun päänsärkysi on, miten hän peräpäänsä asiat hoitaa!!!!!! Herranen aika, eikö sinulla ole omaa elämää??

• se koira älähtää

"Keskustele lihavuuden ongelmista ja lihavien arjesta."
        Lukee ihan tuolla Foorumin nimikkeenä.

• tyynekaarina

Itse lihavat, vaiko Läski inhokit?

• Veera^

Eiköhän hänellä ole joku kodinhoitaja tai muu, joka hoitaa mainitsemasi asiat. Kai hän myös jotain avustusta saa jolla elää eikä varmaan mee rahaa tyyliin muuta kuin ruokaan.
      Itse mietiskelen mikäköhän tällaisten ohjelmien tarkoitus on. Pelkkäkö mässäily ja kauhistelu vai jonkinlainen varoitus meille lihaville, että "tällaisia teistä tulee, jos ette pidä varaanne".

• hoikistunut

Hassua, mä ajattelin ihan samaa eilen itse, vaikken tiennyt tästä ohjelmasta mitään.

Nimittäin jos henkilö on niin vakavasti lihava, että on jo vuodepotilas, pitäisi perheen ja rakkaiden jo pystyä helpostikin rajoittamaan potilaan syöntiä ja jopa päättämään koko ruokavaliosta.

Eli tällaiset ihravuoritapaukset ovat aina koko perheen sairaus! Joku siellä perheessä ylläpitää lihavuutta kuten potilas haluaa, ehkä vääristyneesti rakkaudesta tai sitten kyseessä on toisen piiloaggressiivinen vihaamismetodi. Tuostakin näkee että kun sairaalaan on pantu, puolet elopainosta on hävinnyt vain puolessa vuodessa. -205 kg puolessa vuodessa!

Siinä on kaikille lihavuudesta kärsiville hyvä ajatuksenaihio.

• ja mun isä

hoitaa mua. Olen 29-vuotias ja äiti on kuollut. Käytän vaippaa ja isä pesee minut ja tuo ruuat. Yksi sosiaalityöntekijä käy kerran kuussa suunnilleen ja on sanonut, että mun pitäis mennä sairaalaan, mut isä ei päästä enkä itekkään haluu.

Haluisko joku kirjoitella mun kanssa?

• hee........
        ja mun isä kirjoitti:

hoitaa mua. Olen 29-vuotias ja äiti on kuollut. Käytän vaippaa ja isä pesee minut ja tuo ruuat. Yksi sosiaalityöntekijä käy kerran kuussa suunnilleen ja on sanonut, että mun pitäis mennä sairaalaan, mut isä ei päästä enkä itekkään haluu.

Haluisko joku kirjoitella mun kanssa?

tätä juttua ei kukaan usko.

• Naami.. ..

"Ihanaa...Mums..Mä rakastan ruokaa mmh...Naami Krouts krouts mums mums aaah"

• ne jotka

kiikuttavat niitä donitseja sille!

• manipuloida!

Tuommoiset superlihavat monisataakiloiset on usein aika mestareita manipuloimaan toisia ihmisiä. Sanovat läheisilleen, että jos et tuo ruokaa niin se osoittaa ettet rakasta.. jne.. sitten läheiset syyllisyydentunnossaan tuovat rasvat ja sokerit ja sipsit.

• osan siitä ohjelmasta

taisin nähdä tuosta dokkarista osan kun se tuli ekan kerran. Ei muistaakseni ollut ollut töissä pitkään aikaan. Sitä en muista mistä sai rahat ruokaan.
      Sillä tais olla joku vaimoke joka siivos ja tarjoili ruokaa. Ja soittamalla sai pikaruokapaikoista lisää ruokaa ja se kannettiin kotiin.
      Kun se makas vaan sängyssä niin joku pyyhki märillä pyyhkeillä sitä, se taisi olla se peseytyminen. ja tais tehdä tarpeet alleen.
      Eikä sillä tietty ollut oikeeta avioelämää sen vaimon kanssa.
      Ja kuka on vastuussa. Kyllä se itse on vastuussa kun vetää koko ajan rasvasta ruokaa naamaansa. Ei se vaimo mikään ruudinkeksijä kyllä ollu.

No kattokaa sitten se ohjelma, minkä verran mun muistini pitää paikkansa.

• kerran2132

Se kusee ja paskoo alleen, sen vaimo huolehtii siitä. En muista mistä se sai rahat kaikkeen, vissiin siis vaimo kävi töis tjtn..

Sit kerran ku se halus ulos talosta, nii sen seinät piti kaataa :D lol.

• tyynekaarina

Kyllä meni yli kaiken ymmärryksen.
      Suomessa ei ilmeisemmin siitä syystä ole noin lihavia (yli 200 kg)ettei se täällä ole taloudellisista syistä mahdollista.
      Toimeentulotuki, johon sisältyy kaikki menot, on hilkkua vaille 390 € / kk. Ruuan osuudeksi lasketaan 180 € kk tuolla summalla saa n. 36 kpl pizzaa. Eli tuon herran kahden päivän annos.
      Sanottiin että ui eritteissään, ulostetta oli sängyssä, iholla ja käsissä varsinkin kynsien alla.
      Kyllä sairaampi on hän, joka sen ruuan kantaa ja huoltaa tuonkin verran puhtautta.
      Mikä haju?

Syy dokumentin tekoon lienee juuri tuoda äärimäisyys ihmiset esille, tässä tämä ruuan kantaja ja huoltaja.
      Ei mennyt läpi tämä juttu välittämisestä ja rakastamisesta.
      Ehkä pohjalla kuitenkin Sadisti ja Masokisti ja molemmat tyydyttivät tarpeitaan toisessa.
      Ei tuo emäntä itsekään ollut normaalin / ihanne painoinen, ylipainoa oli ainakin 30 kg eli käsittääkseni vaikeasti lihava.

• likka vaan

Tässä tapauksessa voi ihan oikeasti sanoa ettei kummankaan älykkyysosamäärä kovin kummoinen voinut olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe