Mikäs hiljensi Koskinverkon? Moderaattorin kyllästyminen? Itsensä toisto?
Koskinverkko
6
2522
Vastaukset
- tänään.....
toiminnassa ainakin oli
Vastaan, itselleni, Tuo tyelämässä kesäpoikia ja tyttöjä muistelllwsssani,. Monet nykyään kassoilla .Minun tuo työttömyyseläke. On 1848. Ei tuolla maailmoja muuteta, mutta elää komiasti.
- NettiKeijo
Koskinverkko kaatunut ???
- Jus-si
Todennäköisesti suljettu.. koskinverkko oli siitä tunnettu forum, että sielä pystyi vapaasti ilmaisemaan ei ehkä niin poliittisesti korrekteja ajatuksia... :D se taas ei käynyt päinsä kommareille ja muille aivopestyille stasi-kyylille, totuus teki kipeää... joten nämä punikkitrollit aloittivat selvästi organisoidun trollauskampanjan henkilöitä vastaan, hiljentääkseen heidät, tai kaataakseen koko forumin... :D ilmeisesti heidän agendansa toimi.
- Anonyymi
Jus-si kirjoitti:
Todennäköisesti suljettu.. koskinverkko oli siitä tunnettu forum, että sielä pystyi vapaasti ilmaisemaan ei ehkä niin poliittisesti korrekteja ajatuksia... :D se taas ei käynyt päinsä kommareille ja muille aivopestyille stasi-kyylille, totuus teki kipeää... joten nämä punikkitrollit aloittivat selvästi organisoidun trollauskampanjan henkilöitä vastaan, hiljentääkseen heidät, tai kaataakseen koko forumin... :D ilmeisesti heidän agendansa toimi.
Hei Jus-si. Hoitiko siskonmies firman perässä ylipitkäksi venähtäneen tratan? 😂
- Anonyymi
Hahaa hörhö justus tääläkin riehuu. Säälittävä sintti. Tuttu pelle koskinverkosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761