Mikäs hiljensi Koskinverkon? Moderaattorin kyllästyminen? Itsensä toisto?
Koskinverkko
6
2744
Vastaukset
- tänään.....
toiminnassa ainakin oli
Vastaan, itselleni, Tuo tyelämässä kesäpoikia ja tyttöjä muistelllwsssani,. Monet nykyään kassoilla .Minun tuo työttömyyseläke. On 1848. Ei tuolla maailmoja muuteta, mutta elää komiasti.
- NettiKeijo
Koskinverkko kaatunut ???
- Jus-si
Todennäköisesti suljettu.. koskinverkko oli siitä tunnettu forum, että sielä pystyi vapaasti ilmaisemaan ei ehkä niin poliittisesti korrekteja ajatuksia... :D se taas ei käynyt päinsä kommareille ja muille aivopestyille stasi-kyylille, totuus teki kipeää... joten nämä punikkitrollit aloittivat selvästi organisoidun trollauskampanjan henkilöitä vastaan, hiljentääkseen heidät, tai kaataakseen koko forumin... :D ilmeisesti heidän agendansa toimi.
- Anonyymi
Jus-si kirjoitti:
Todennäköisesti suljettu.. koskinverkko oli siitä tunnettu forum, että sielä pystyi vapaasti ilmaisemaan ei ehkä niin poliittisesti korrekteja ajatuksia... :D se taas ei käynyt päinsä kommareille ja muille aivopestyille stasi-kyylille, totuus teki kipeää... joten nämä punikkitrollit aloittivat selvästi organisoidun trollauskampanjan henkilöitä vastaan, hiljentääkseen heidät, tai kaataakseen koko forumin... :D ilmeisesti heidän agendansa toimi.
Hei Jus-si. Hoitiko siskonmies firman perässä ylipitkäksi venähtäneen tratan? 😂
- Anonyymi
Hahaa hörhö justus tääläkin riehuu. Säälittävä sintti. Tuttu pelle koskinverkosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039- 63931
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48923- 48824
- 47772
- 41762
- 39708