En pidä yksityisoikeudellisia valvontamaksuja hyvänä asiakaspalveluna ja haluaisin tietää näitä tarjoavat liikkeenharjoittajat jo etukäteen. Haluan käyttää tätä tietoa yhtenä kriteerinä valitessani ostospaikkoja.
Itse vältän tällä hetkellä näitä liikkeenharjoittajia:
Kauppakeskus Arabia
Kauppakeskus Tikkuri
Kauppakeskus Sello
Masurkka
Rock´n Roll McDonaldsin (Mannerheimintie)
Postailkaapa lisää paikkoja kun törmäätte tälläiseen. Yksityiset taloyhtiöt voi jättää pois, tässä keskustelussa on kyse yritysten harjoittamasta asiakaspalvelusta ei yksityisten taloyhtiöiden asioista.
Boikotti valvontamaksuja vastaan
7
1195
Vastaukset
- Boikotti aikaan
Olen valmis boikottiin yksi Käpylästä .
- ParkCom nurin
Herttoniemen rannan S-Market
Itäkeskuksen vanhallapuolella sijaitseva K-market
Herttoniemen Mc Donalds
Ruoholahden ostoskeskus - prisma.
tosin parkkikiekkoa ei siellä vaadita, vaan ainoastaan merkityille paikoille pysäköintiä.
- niin väärin
Ihanko totta? Että parkkiruutuun pitäisi pysäköidä. Miten ihmeessä tällaista anarkiaa voidaan sallia? Kyllä mun pitää saada jättää ajokkini ihan kaupan oven eteen ilman että siihen kukaan tulee mitään lappuja laittaan.
Varma on niin! Oonhan mä ny sentään maksava asiakas. Just äskenkin kävin hakeen tarjouksessa ollutta eilen vanhaksi mennyttä maksalaatikkoa ja piimää. Tulihan siitä jo laskua melkeen euro, siis bensasta - noi safkat mä otin roskalavalta. - tarkoittanutkaan
niin väärin kirjoitti:
Ihanko totta? Että parkkiruutuun pitäisi pysäköidä. Miten ihmeessä tällaista anarkiaa voidaan sallia? Kyllä mun pitää saada jättää ajokkini ihan kaupan oven eteen ilman että siihen kukaan tulee mitään lappuja laittaan.
Varma on niin! Oonhan mä ny sentään maksava asiakas. Just äskenkin kävin hakeen tarjouksessa ollutta eilen vanhaksi mennyttä maksalaatikkoa ja piimää. Tulihan siitä jo laskua melkeen euro, siis bensasta - noi safkat mä otin roskalavalta.että pitäisi saada jättää mihin vain. Odottelen vain, onko joku saanut tuolta "sakon" ilman kiekkoa pysäköinnistä. Valvontafirmahan tienaisi paremmat rahat nimenomaan sen kiekon käytön valvonnasta, eikä vain ruutuun pysäköinnistä.
- ex-asiakas
Kannattaa käydä katsastamassa tikkurilan mäkkäri, siinä on tyyppi-esimerkki ParkX valvotusta parkkipaikasta. Opasteet kiekon käyttöön on todella onnistuneesti piilotettu ja vasta pois ajaessaan voi huomata "pysäköimällä hyväksyt ehdot" taulun.
Teksi tuossa taulussa on lisäksi tuttuun tapaan pientä ja taulu noin metrin verran normaalin näkökentän yläpuolella. Pikaisella katsauksella näkee, että noin puolet autoista on pysäköity ilman kiekkoa. Aivan loistava rysä, onnittelut suunnittelijoille! - ex-asiakas
Neste näyttää Suomen Kuvalehden artikkelin mukaan hypänneen samaan "Yksityisoikeudellisten valvontamaksujen" valtuuttajien listaan. Tämä tieto on hyödyllinen arvioitaessa bensa-asemien asiakaspalvelua ja asiakasystävällisyyttä, itse vältän jatkossa sakkorysiksi muutettuja Nesteen huoltamoita.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658