Boikotti valvontamaksuja vastaan

ex-asiakas

En pidä yksityisoikeudellisia valvontamaksuja hyvänä asiakaspalveluna ja haluaisin tietää näitä tarjoavat liikkeenharjoittajat jo etukäteen. Haluan käyttää tätä tietoa yhtenä kriteerinä valitessani ostospaikkoja.

Itse vältän tällä hetkellä näitä liikkeenharjoittajia:

Kauppakeskus Arabia
Kauppakeskus Tikkuri
Kauppakeskus Sello
Masurkka
Rock´n Roll McDonaldsin (Mannerheimintie)

Postailkaapa lisää paikkoja kun törmäätte tälläiseen. Yksityiset taloyhtiöt voi jättää pois, tässä keskustelussa on kyse yritysten harjoittamasta asiakaspalvelusta ei yksityisten taloyhtiöiden asioista.

7

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boikotti aikaan

Olen valmis boikottiin yksi Käpylästä .

• ParkCom nurin

Herttoniemen rannan S-Market
      Itäkeskuksen vanhallapuolella sijaitseva K-market
      Herttoniemen Mc Donalds
      Ruoholahden ostoskeskus

• prisma.

tosin parkkikiekkoa ei siellä vaadita, vaan ainoastaan merkityille paikoille pysäköintiä.

• niin väärin

Ihanko totta? Että parkkiruutuun pitäisi pysäköidä. Miten ihmeessä tällaista anarkiaa voidaan sallia? Kyllä mun pitää saada jättää ajokkini ihan kaupan oven eteen ilman että siihen kukaan tulee mitään lappuja laittaan.
        Varma on niin! Oonhan mä ny sentään maksava asiakas. Just äskenkin kävin hakeen tarjouksessa ollutta eilen vanhaksi mennyttä maksalaatikkoa ja piimää. Tulihan siitä jo laskua melkeen euro, siis bensasta - noi safkat mä otin roskalavalta.

• tarkoittanutkaan
        niin väärin kirjoitti:

Ihanko totta? Että parkkiruutuun pitäisi pysäköidä. Miten ihmeessä tällaista anarkiaa voidaan sallia? Kyllä mun pitää saada jättää ajokkini ihan kaupan oven eteen ilman että siihen kukaan tulee mitään lappuja laittaan.
        Varma on niin! Oonhan mä ny sentään maksava asiakas. Just äskenkin kävin hakeen tarjouksessa ollutta eilen vanhaksi mennyttä maksalaatikkoa ja piimää. Tulihan siitä jo laskua melkeen euro, siis bensasta - noi safkat mä otin roskalavalta.

että pitäisi saada jättää mihin vain. Odottelen vain, onko joku saanut tuolta "sakon" ilman kiekkoa pysäköinnistä. Valvontafirmahan tienaisi paremmat rahat nimenomaan sen kiekon käytön valvonnasta, eikä vain ruutuun pysäköinnistä.

• ex-asiakas

Kannattaa käydä katsastamassa tikkurilan mäkkäri, siinä on tyyppi-esimerkki ParkX valvotusta parkkipaikasta. Opasteet kiekon käyttöön on todella onnistuneesti piilotettu ja vasta pois ajaessaan voi huomata "pysäköimällä hyväksyt ehdot" taulun.

Teksi tuossa taulussa on lisäksi tuttuun tapaan pientä ja taulu noin metrin verran normaalin näkökentän yläpuolella. Pikaisella katsauksella näkee, että noin puolet autoista on pysäköity ilman kiekkoa. Aivan loistava rysä, onnittelut suunnittelijoille!

• ex-asiakas

Neste näyttää Suomen Kuvalehden artikkelin mukaan hypänneen samaan "Yksityisoikeudellisten valvontamaksujen" valtuuttajien listaan. Tämä tieto on hyödyllinen arvioitaessa bensa-asemien asiakaspalvelua ja asiakasystävällisyyttä, itse vältän jatkossa sakkorysiksi muutettuja Nesteen huoltamoita.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe