Mulla rv25 ja just oli neuvola jossa valitin kauheeta turvotusta ,eilen jalat ,varsinkin polvet täynnä nestettä .No painoa oli tullut 1,2kg viikko vauhtia?? Verenpaine ok ja pissa. Ihmeteltiin tota neukan kanssa,kun en ole kummemmin syönyt kuin ennenkään. Päätä kyllä särkenyt ja ollut huonoa oloa ja hengenahdistusta ylävatsassa. Voiko mulla olla raskausmyrkytys tulemassa ,vaikka verenpaine 116/69 ja pissa puhdas??
1,2kg /viikko!!!
6
856
Vastaukset
- ....................
..tee kävelylenkkejä ja juo enempi, ihan vain vettä... siit ne lähtee ne turvotukst.. Mullakin oli samanlaista aina välillä alkaen viikolta 25., joten kun rupesin "turpoomaan vältin suolaa, liikuin enempi ja join paljon...aina auttoi! loppupelis kuitenkin sitten viikolla 38 rr.kin rupes nousemaan ja niksit ei enää auttaneet ja turvotus pysyi:).. valkuaista ei onneks kerinnyt viel tulla ollenkaan kun tyttö syntyi rv40..
- KYllä!
Käyn kävelyllä ,montakin kertaa päivässä ja juon paljon ,mutta ei auta!!!!
- ................
KYllä! kirjoitti:
Käyn kävelyllä ,montakin kertaa päivässä ja juon paljon ,mutta ei auta!!!!
Ananas voi auttaa turvotukseen ja myös kuulemma riisipuuro. Mulla oli tullu painoa huimat 1,5kg/vko ja neuvolasta sanottiin, ettei se oo "normaalia" painoa vaan turvotuksesta suurin osa. Kuitenkaan ei mitään merkkejä, et olis myrkytys.
- liisukka hei
................ kirjoitti:
Ananas voi auttaa turvotukseen ja myös kuulemma riisipuuro. Mulla oli tullu painoa huimat 1,5kg/vko ja neuvolasta sanottiin, ettei se oo "normaalia" painoa vaan turvotuksesta suurin osa. Kuitenkaan ei mitään merkkejä, et olis myrkytys.
1,4-2kg viikkotahtia. Jalat ovat kuin tasapaksut puupökkelöt. Pissa ja verenpaine ok. Äippäpolilla sanoivat että merkki siitä että istukka toimii hyvin. Verenpainetta seurataan toki.
- Toista odotteleva
Kaverin kanssa odoteltiin esikoisiamme sinä kesänä kun oli oikeen intiaanikesä. Kaverille tuli pahimmat raskausarvet nilkkoihin silloin =)
Minullakin jalat oli semmoset "töppöset" jossa oli varpaat päässä...
Nyt sentään itse vasta vkolla 21 joten kun pahin turvotusaika iskee niin toivottavasti ei oo enää näin kuuma ;)
1,5 kg mullekin tuli viikossa silloin... - sama!
oon nyt rv 33 ja noin kuukausi sitten mulle tuli 1350 grammaa viikossa! mullaki oli pissa ja verenpaineet ok, mutta jostain kumman syystä se yhtäkkiä pyrähti tosi paljon. nyt se paino ei oo enää noussu ku muutama sata grammaa per viikko, eikä raskausdiabeteksest oo tietoakaa, onneksi. joten: ei se painonnousu aina tarkoita raskausdiabetesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113907Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654