Tampereen Hämeensillalla on neljä alastonpatsasta, joista yksi on naishahmo, mikä Suomen neito se onkaan. Sen on siinä ns. Otran talon (entinen tavaratalo Otra) päässä. Juicen yhdessä näytelmässä sanottiin että Otra on siinä pillunpuoleisessa päässä siltaa. Antti Litja oli näyttelijänä. Tuota sanontaa en ole kuullut yleisemmin Tampereella sanottavan vaikka sanonta on peräisin jo Kalle Päätalolta, jota Juice käsittääkseni suuresti arvosti, joten eiköhän Juicekin napannut sen näytelmäänsä häneltä.
"pillunpuoleinen pää"
volans
5
668
Vastaukset
- nyt on
sellanen juttu et pitäis se kolmas miespatsas vaihtaa kyl naiseks, tasa-arvon vuoksi.
- tamperselaine
Se talo siinä sillan kupeessa, vastapäätä teatteria, on kylläkin Tempon talo. Otran talo on jugend-tyylinen ja Sokoksesta seuraava Hämeenkadulla.
- volans
jooi-- voi fuck - tiedän aivan hyvin että se on Tempon talo, ja niin mun piti sanoakin. Pilluko sekotti mun pääni...:(
- Welmary
Mistäs näytelmästä tässä on kysymys ja osaatko kertoa siitä enemmänkin?
- juusoko
se oli just sama näytelmä mistä jo yllä puhuin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465691Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492945- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102291- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121982törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151706- 1451305
- 131177
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2601130