Kirjoitan kirjan!!!!!!!!!!!!!

kirjailija lihavainen

Kirjoitan kirjan, jonka nimeksi tulee "Tuhat ja yksi dieettiä". Kirja kertoo kokemuksistani laihduttamisen saralla, tuhansista erilaisista dieeteistä ja vieläkin useammista epäonnistumisista. Kirjan tavoitteena on kertoa, että kaikki eivät voi koskaan olla laihoja ja pudottaa kiloja, vaikka kuinka haluaisivat, koska vika on myös geeneissä. Haluan myös kertoa, että itse olen kokenut elämäni huomattavasti onnelliseksi hyvän ruoan parissa ja haluan myös kuolla kylläisenä. En voi antaa vain tälle elämälle mitään arvoa, jos en syö. Teoriani mukaan elämänilo piilee maukkaassa ruoassa eikä missään terveysväkerryksissä.

3

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikistunut

Oletko tosissasi?

Jos olet, olet tekemässä oikein taidetta itselleen valehtelusta. Nyt en halua olla inhottava, mutta kukaan kirjailija ei ilmoita nettipalstalla kirjaideastaan etukäteen. Kirja kirjoitetaan ensin tai sen kirjoittamisesta neuvotellaan kustantajan kanssa.

Mielestäni kirjaideasi ei ole kovin kiinnostava. En haluaisi lukea jonkun epäonnistuneista dieeteistä, koska ne eivät kerro mitään dieeteistä sinänsä, vaan laihduttajasta itsestään. Lukisin mieluiten ihmisten onnistumiskokemuksista laihduttamisen saralla. Tai sinänsä kirja nimeltä "Tuhat ja yksi reseptiä -seikkailuja makujen maailmassa" voisi olla hyvä, mutta ruokaa rakastavat tuskin haluavat siinä ohessa muistutusta lihavuuden iloista. Eli kirjoita ruoan iloista ja nautinnoista mielummin kuin epäonnistuneesta laihduttajasta.

Mikään tieteellinen sara ei tue sinun teoriaasi siitä etteivät jotkut kykene laihtumaan. Elät valheessa ja uskomuksissa. Tai pitäisikö sanoa -uskon puutteessa.

Olen varma siitä että jos sinulta vietäisiin itsemääräämisoikeus, olisit laihdutusleirillä valvovien ravitsemusterapeuttien ja liikunnanohjaajien käsittelyssä, laihtuisit sinäkin, ainakin jonkin verran. Tikkuja ei kaikista tule, mutta terveellisiä mittasuhteita voi jokainen saavuttaa. Hyväksyn selityksiksi vain äärimmäisyydet kuten Prader-Willi-syndrooman tms. Mutta sitähän sinä et sairasta kun kirjankin osaat kirjoittaa. Toiset suvut ovat isoja kooltaan, mutta ei heidänkään tarvitse olla sairaalloisen lihavia.

Minulla on sinulle iloinen uutinen: Voit syödä herkullista ruokaa koko elämäsi kärsimättä lihavuudesta! Minäkin teen niin! Olen todellinen herkkuperse... aina välillä pitää saada luksuskastikkeita, piiraita, fondueta, Amarettoa drinkiksi. Kermaa joskus kastikkeeseen niin tulee kunnon maku! Mutta pitää syödä kohtuudella ja urheilla mahdollisimman usein. Ja välillä on syytä herkutella kasvispainotteisesti ja ihanilla kevyillä kala-aterioilla. Aineenvaihduntani on parantunut päivittäisen liikunnan ansioista. Myös venyttely kiihdyttää aineenvaihduntaa.

Laihduttajankaan ei todellakaan tarvitse olla syömättä. Ruoan arvostus on tärkeää, se on totta! Painonvartijoissa tietääkseni tehdään oikein hyvää ruokaa jota saa syödä kyllikseen. Olet ilmeisesti näitäkin kaikkia kokeillut joten tiedät mistä puhun.

Terveysväkerrys? Kunnioitan sitä että haluat elää elämäsi toisin. Itse olen elänyt lihavana elämää ja terveysväkertäjänä viimeiset vuodet, terveenä ja lihaksikkaana, painan 64kg. Mikään ei saisi mua palaamaan lihavaksi. Niin hirveää itsevalehtelua ja kärsimystä se oli. Hyvä jos sinä koet asian toisin ja pystyt nauttimaan lihavuudestasi.

Ja jos tosiaan olet onnellinen, kymmenen pistettä. Anna minun kuitenkin lausua kritiikin sana ennen kuin kymmenet kannattajasi alkavat taputtaa.

• kaskummaa***

"Painonvartijoissa tietääkseni tehdään oikein hyvää ruokaa jota saa syödä kyllikseen."
        Ihmettelen vaan,kun lakkaavat käymästä,pullistuvat taas takaisin vanhoihin mittoihin,ja taas pitää lähteä...

• ----

No jos hyvä ruoka tekee sinut onnelliseksi niin hyvä. Mutta ulkonäkö ei ilmeisesti tee koska olet niin monta kertaa yrittänyt laihduttaa.

Ruoan antama nautinto on kyllä aika lyhytaikaista, paitsi jos syö koko ajan :)
      Ajattelin vaan että ei sitten kannata katsoa peiliin eikä kosketella vyötärönseutua.

Eilen tuli uutisissa juttu lihavista lemmikeistä. Koirilla ja kissoilla on varmaan samat lihavuusgeenit kuin omistajilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5735
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2902
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      21
      2137
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1925
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1818
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1548
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      69
      996
    Aihe