Eka kohde, luotan siin vieraisiin
Toka kohde, siinäkin luotan vieraisiin
Kolmas kohde, kotivoitto
Sitten hauska pitkäveto
68=2
69=1
70=2
71=1
72=2
74=x
75=2
kerroin 2319,65 (veikkaus)
Huomenna sit vakiota.
Monista taas + pitkä
6
565
Vastaukset
- ylihuomenna
tulosvetoa vai totoa.
- petsaari2
ylihuomenna pelaan 1x2 kohteeseen 99 ja sitten raveihin hevosia a ja b lähtöön 3 ja 9 vielä yksi rivi kenoon 3 5=8 varmaksi ja 5 7=12 varmaksi joten yhteensä tästä saadaan pitkävetoon merkki 6 kohteeseen a. monivetoon rivit tulee normaaliin tapaan peliajan sulkeuduttua mutta hintaa lapulla on tähän mennessä 1,2 euroa toisessa lapussa 0,2 euroa kertaa kaksi. kertoimet ovat 199-294 välillä ja odotan jättipottia tällä kertaa. siitä johtuen normaalia hieman suurempi panostus ja vielä yksi rivi viking lottoon 265822 eikun siis tuo oli kenoon ja sitten lottoon laitetaan a ja r varmoiksi ja eilen ostin ässäarpoja kioskilta yhdessä oli xx0 ja toisessa 0x0 ja vielä yksi tulos oli 000 eli melkein voitin 3 euroa jos olisi tullut xxx mutta eipä tullut joten täytyy syödä näkkileipää koko viikonloppu taas. pelionnea!
- Petsari02
Lepopäivä pelien suhteen, maanantaina sit supermonista taas, uus viikko ja uudet kujeet pelien osalta.
- Petsari02
petsaari2 kirjoitti:
ylihuomenna pelaan 1x2 kohteeseen 99 ja sitten raveihin hevosia a ja b lähtöön 3 ja 9 vielä yksi rivi kenoon 3 5=8 varmaksi ja 5 7=12 varmaksi joten yhteensä tästä saadaan pitkävetoon merkki 6 kohteeseen a. monivetoon rivit tulee normaaliin tapaan peliajan sulkeuduttua mutta hintaa lapulla on tähän mennessä 1,2 euroa toisessa lapussa 0,2 euroa kertaa kaksi. kertoimet ovat 199-294 välillä ja odotan jättipottia tällä kertaa. siitä johtuen normaalia hieman suurempi panostus ja vielä yksi rivi viking lottoon 265822 eikun siis tuo oli kenoon ja sitten lottoon laitetaan a ja r varmoiksi ja eilen ostin ässäarpoja kioskilta yhdessä oli xx0 ja toisessa 0x0 ja vielä yksi tulos oli 000 eli melkein voitin 3 euroa jos olisi tullut xxx mutta eipä tullut joten täytyy syödä näkkileipää koko viikonloppu taas. pelionnea!
Olet nähny peräti vaivaaki tarinaas, hienoa, tollaset pitää mielen virkeenä, oli kyl vaimoni kans hauskaa kun luettiin sun juttus!
Hyvää viikonloppua sinnepäin.
- sitkin
ihme jos tolla tulee. vaikka on kaikki mahdollista esim. eilinen kärpät tappara peli
- Petsari02
1-2,3
1-2,3
2,3-1
ei erikoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602