Tää on hieman outo tapaus:
Mun kilpikonna on nyt melkein 8.v, tyttö.
Sille kävi pari päivää sitten näin:
Se kakkasi vähän ja sitten siltä tuli ulos sellainen muutaman sentin kokoinen sisäelimen näköinen (kenties virtsarakko? siitä tuli nimittäin virtsaa)Työnsimme sen takaisin, ihan hyvin se meni, sen jälkeen konna oli ihan pirteä mutta huolissaan ollaan ku ei oo tollasta ennen tapahtunu!
Vaarallistako?
10
1036
Vastaukset
- konna2
Työnsitte takaisin...? Kuvauksen perusteella sanoisin ,että konnanne on urospuolinen. Tuo "sisäelimen" näköinen oli luultavasti sen sukupuolielin. Älkää nyt enää menkö siihen koskemaan ,jos vielä näkyy.
- kilpparin omistaja
Aika varma olen että ei se kyllä sukupuolielin ole koska olen netissä nähny kuvia, eikä vastaa näkyäni. Sitäpaitsi tuntomerkit viittaavat kyllä kovasti että se on tyttö. Se "juttu" oli enemmänkin leveä kuin pitkä
- konna2
kilpparin omistaja kirjoitti:
Aika varma olen että ei se kyllä sukupuolielin ole koska olen netissä nähny kuvia, eikä vastaa näkyäni. Sitäpaitsi tuntomerkit viittaavat kyllä kovasti että se on tyttö. Se "juttu" oli enemmänkin leveä kuin pitkä
Kuinka pitkä häntä konnalla on?
- kilpparin omistaja
konna2 kirjoitti:
Kuinka pitkä häntä konnalla on?
Lyhyt...silloinhan sen pitäisi olla tyttö?!
- kilpparin omistaja
Lyhyt...silloinhan sen pitäisi olla tyttö?!
Siis n. 0,5-1.cm
- konna2
Siis n. 0,5-1.cm
Naaraaltahan tuo kuulostaa... Sitten ei oo kyllä mitään käsitystä ,mikä se ulos luiskahtanut "juttu" oli.
- konnatyyppi
konna2 kirjoitti:
Naaraaltahan tuo kuulostaa... Sitten ei oo kyllä mitään käsitystä ,mikä se ulos luiskahtanut "juttu" oli.
http://www.oktv.se/hemsida/hans.olsson/sjukdomar.html sivuilla on hyvä kuva pojan sukupuolielimestä... Koska konna on perjaattessa vielä aika nuori voi olla että se näyttää tytöltä. Poikakonna levittää sitä siitintään ni sillon se on aika leveä. (=
- konnatyyppi
konnatyyppi kirjoitti:
http://www.oktv.se/hemsida/hans.olsson/sjukdomar.html sivuilla on hyvä kuva pojan sukupuolielimestä... Koska konna on perjaattessa vielä aika nuori voi olla että se näyttää tytöltä. Poikakonna levittää sitä siitintään ni sillon se on aika leveä. (=
minkä värinen se juttu oli?
- kilpparin omistaja
konnatyyppi kirjoitti:
minkä värinen se juttu oli?
Semmonen vaaleen punanen...
- kilpparin omistaja
Semmonen vaaleen punanen...
Tai pikemminkin vaalean punertava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.607869Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675941Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,745459Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot525335Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1094657Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1102379Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41271Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol61227Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa401087Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471052