Tää on hieman outo tapaus:
Mun kilpikonna on nyt melkein 8.v, tyttö.
Sille kävi pari päivää sitten näin:
Se kakkasi vähän ja sitten siltä tuli ulos sellainen muutaman sentin kokoinen sisäelimen näköinen (kenties virtsarakko? siitä tuli nimittäin virtsaa)Työnsimme sen takaisin, ihan hyvin se meni, sen jälkeen konna oli ihan pirteä mutta huolissaan ollaan ku ei oo tollasta ennen tapahtunu!
Vaarallistako?
10
909
Vastaukset
- konna2
Työnsitte takaisin...? Kuvauksen perusteella sanoisin ,että konnanne on urospuolinen. Tuo "sisäelimen" näköinen oli luultavasti sen sukupuolielin. Älkää nyt enää menkö siihen koskemaan ,jos vielä näkyy.
- kilpparin omistaja
Aika varma olen että ei se kyllä sukupuolielin ole koska olen netissä nähny kuvia, eikä vastaa näkyäni. Sitäpaitsi tuntomerkit viittaavat kyllä kovasti että se on tyttö. Se "juttu" oli enemmänkin leveä kuin pitkä
- konna2
kilpparin omistaja kirjoitti:
Aika varma olen että ei se kyllä sukupuolielin ole koska olen netissä nähny kuvia, eikä vastaa näkyäni. Sitäpaitsi tuntomerkit viittaavat kyllä kovasti että se on tyttö. Se "juttu" oli enemmänkin leveä kuin pitkä
Kuinka pitkä häntä konnalla on?
- kilpparin omistaja
konna2 kirjoitti:
Kuinka pitkä häntä konnalla on?
Lyhyt...silloinhan sen pitäisi olla tyttö?!
- kilpparin omistaja
Lyhyt...silloinhan sen pitäisi olla tyttö?!
Siis n. 0,5-1.cm
- konna2
Siis n. 0,5-1.cm
Naaraaltahan tuo kuulostaa... Sitten ei oo kyllä mitään käsitystä ,mikä se ulos luiskahtanut "juttu" oli.
- konnatyyppi
konna2 kirjoitti:
Naaraaltahan tuo kuulostaa... Sitten ei oo kyllä mitään käsitystä ,mikä se ulos luiskahtanut "juttu" oli.
http://www.oktv.se/hemsida/hans.olsson/sjukdomar.html sivuilla on hyvä kuva pojan sukupuolielimestä... Koska konna on perjaattessa vielä aika nuori voi olla että se näyttää tytöltä. Poikakonna levittää sitä siitintään ni sillon se on aika leveä. (=
- konnatyyppi
konnatyyppi kirjoitti:
http://www.oktv.se/hemsida/hans.olsson/sjukdomar.html sivuilla on hyvä kuva pojan sukupuolielimestä... Koska konna on perjaattessa vielä aika nuori voi olla että se näyttää tytöltä. Poikakonna levittää sitä siitintään ni sillon se on aika leveä. (=
minkä värinen se juttu oli?
- kilpparin omistaja
konnatyyppi kirjoitti:
minkä värinen se juttu oli?
Semmonen vaaleen punanen...
- kilpparin omistaja
Semmonen vaaleen punanen...
Tai pikemminkin vaalean punertava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864