Vaarallistako?

Kilpparin omistaja

Tää on hieman outo tapaus:
Mun kilpikonna on nyt melkein 8.v, tyttö.
Sille kävi pari päivää sitten näin:
Se kakkasi vähän ja sitten siltä tuli ulos sellainen muutaman sentin kokoinen sisäelimen näköinen (kenties virtsarakko? siitä tuli nimittäin virtsaa)Työnsimme sen takaisin, ihan hyvin se meni, sen jälkeen konna oli ihan pirteä mutta huolissaan ollaan ku ei oo tollasta ennen tapahtunu!

10

1081

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konna2

Työnsitte takaisin...? Kuvauksen perusteella sanoisin ,että konnanne on urospuolinen. Tuo "sisäelimen" näköinen oli luultavasti sen sukupuolielin. Älkää nyt enää menkö siihen koskemaan ,jos vielä näkyy.

• kilpparin omistaja

Aika varma olen että ei se kyllä sukupuolielin ole koska olen netissä nähny kuvia, eikä vastaa näkyäni. Sitäpaitsi tuntomerkit viittaavat kyllä kovasti että se on tyttö. Se "juttu" oli enemmänkin leveä kuin pitkä

• konna2
        kilpparin omistaja kirjoitti:

Aika varma olen että ei se kyllä sukupuolielin ole koska olen netissä nähny kuvia, eikä vastaa näkyäni. Sitäpaitsi tuntomerkit viittaavat kyllä kovasti että se on tyttö. Se "juttu" oli enemmänkin leveä kuin pitkä

Kuinka pitkä häntä konnalla on?

• kilpparin omistaja
        konna2 kirjoitti:

Kuinka pitkä häntä konnalla on?

Lyhyt...silloinhan sen pitäisi olla tyttö?!

• kilpparin omistaja

Lyhyt...silloinhan sen pitäisi olla tyttö?!

Siis n. 0,5-1.cm

• konna2

Siis n. 0,5-1.cm

Naaraaltahan tuo kuulostaa... Sitten ei oo kyllä mitään käsitystä ,mikä se ulos luiskahtanut "juttu" oli.

• konnatyyppi
        konna2 kirjoitti:

Naaraaltahan tuo kuulostaa... Sitten ei oo kyllä mitään käsitystä ,mikä se ulos luiskahtanut "juttu" oli.

http://www.oktv.se/hemsida/hans.olsson/sjukdomar.html sivuilla on hyvä kuva pojan sukupuolielimestä... Koska konna on perjaattessa vielä aika nuori voi olla että se näyttää tytöltä. Poikakonna levittää sitä siitintään ni sillon se on aika leveä. (=

• konnatyyppi
        konnatyyppi kirjoitti:

http://www.oktv.se/hemsida/hans.olsson/sjukdomar.html sivuilla on hyvä kuva pojan sukupuolielimestä... Koska konna on perjaattessa vielä aika nuori voi olla että se näyttää tytöltä. Poikakonna levittää sitä siitintään ni sillon se on aika leveä. (=

minkä värinen se juttu oli?

• kilpparin omistaja
        konnatyyppi kirjoitti:

minkä värinen se juttu oli?

Semmonen vaaleen punanen...

• kilpparin omistaja

Semmonen vaaleen punanen...

Tai pikemminkin vaalean punertava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      126
      858
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      26
      831
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      40
      733
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      705
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      47
      630
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      558
    7. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      555
    8. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      547
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34