Ihme iho ongelmia. Jalassa, reiden etuosassa on ollu ihme ihottuma jo pari vuotta. En muista mistä on lähtösin mutta nyt luulen siihen muodostuneen semmosen "jäkälän" joka kutisee jatkuvasti ja ei lähe millään pois. Vuosia sitten oli toisessa kädessä kolme kutisevaa koholla olevaa läiskää, ne on nyttemmin kadonnut. Tossa n. kk sitten tuli ympäri kroppaa punasia läiskiä, eivät kutisseet ja lähtivät n. 2viikossa pois. Nyt on käteen tullu taas jotain kutisevia näppyjä mutta koitan hillitä etten raapis niitä. Ärsyttää kun ihme iho ongelmia jatkuvasti. Tota jalkaa oon näyttäny lääkärille 2 kertaa ja saanu kortisoni voidetta siihen mutta kun ei auta :( Mikähän mua vaivaa.
Mikä mua vaivaa
_tiiti_
2
446
Vastaukset
- vol. 1
- aloe vera tuotteet
- merisuola kylvyt
- kuumat suihkut
- petivaatteiden vaihto mitä useammin sen parempi
- oliivi öljy - elivii
Varaa aika ihotautilääkärille. Yleislääkärit eivät ymmärrä iho asioista mitään. Ihotautipolillekin jos saisit lähetteen. Ihosta voitais ottaa näytteet labraan ja selviäisi mikä siinä on. Sehän nyt voi olla mikä vain. Ihokeliakia, psoriasis, jäkälä, sieni, hiiva ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991