Mielenkiinnosta kyselen, kun tänne palstalle eksyin. Kuinka moni VOISI KUVITELLA liittyvänsä porukkaan, joka pelaa Monivetoja ja Vakioita? Ystäväpohjalta ollaan lähdetty liikkeelle ja nyt mukana kymmeniä jäseniä ja tulokset olleet hyviä. Pelaamme vain ja ainostaan itse laskemiamme ylikerroin rivejä, ja pelaaminen tapahtuu tietokoneohjelmilla. Homma perustuu myös siihen, että yllätysmomentit pidämme järkevyyden rajoissa. (Ei esim. ManU-Derby 0-5 tyyliin).
Tämä EI ole mikään jäsenien hankinta yritys tai vastaava, vaan tiedustelu kuinka moni yleensä olisi valmis yhdistämään voimat/panokset tällä tavalla ilman, että itse voi vaikuttaa peleihin? Vai onko tämä yksi iso porukka vienyt jo kaikki tämän kaltaiset peleistä kiinnostuneet mukaansa?
Kimppa
5
723
Vastaukset
- itsekin olen miettinyt
mutta täytyisi löytää luotettavia kavereita, kymmenkuntakin olisi jo ihan hyvä , jos kaikki pelaa parilla kympillä. jääkiekon ja pesiksen monariin enemmänkin väkeä koska maalirajat ovat suuremmat ja kertoimista tulee yleensä hyviä. kehittelemisen arvoinen idea.
- Singlebet
10 hengen porukan kasaan saaminen aika helppoa olisi, kuten myös sen pyörittäminen. Ei muuta kuin yksi (kaksi) pyörittää porukkaa ja kaikkien porukassa olevien nimet, osoitteet ja puhelinnumerot ovat kaikkien kimpassa olevien tiedossa. Mikäli pelaajia alkaa olemaan useita kymmeniä niin se vaatii jo aika paljon käytännön järjestelyjä ja vaikeuttaa hommaan huomattavasti.
Epäilen tosin porukan perustajan kykyä laskea kerroinrajoja, joten itse pitäisi olla vaikuttamassa asioihin.
Yksi vaihtoehto on tietysti ostaa esbc:ltä kerroinrajat, jotka ovat varmasti ihan hyviä (vaikka Jorma ei mitään voitakaan). - Janne.
Singlebet kirjoitti:
10 hengen porukan kasaan saaminen aika helppoa olisi, kuten myös sen pyörittäminen. Ei muuta kuin yksi (kaksi) pyörittää porukkaa ja kaikkien porukassa olevien nimet, osoitteet ja puhelinnumerot ovat kaikkien kimpassa olevien tiedossa. Mikäli pelaajia alkaa olemaan useita kymmeniä niin se vaatii jo aika paljon käytännön järjestelyjä ja vaikeuttaa hommaan huomattavasti.
Epäilen tosin porukan perustajan kykyä laskea kerroinrajoja, joten itse pitäisi olla vaikuttamassa asioihin.
Yksi vaihtoehto on tietysti ostaa esbc:ltä kerroinrajat, jotka ovat varmasti ihan hyviä (vaikka Jorma ei mitään voitakaan).Kyllähän kimpat aina hyviä ovat.Kun on vaan selvät säännöt .Ja hyvä kyllä tietää keitä on mukana siis nimet ja osot että puh numerot.näkyviin.Ja pitäisi vaan sopia kaikille sopivat panokset.
- Kimppa!?
Näin on! Tosin jos avaisi pienimuotoiset sivut, jossa vain pelatut pelit ja porukansäännöt..voisi poistaa sen luottamuspulan? Vaikkakin meillä on tällähetkellä mukana tyyppejä, joita en ole koskaan nähnyt ja kaikki toimii! Ei kusettamalla Suomessa onneksi pitkälle pötki....Olen Singlebetin kanssa samaa mieltä et hyvä syy yleensä olla poissa porukoista on se, ettei saa itse vaikuttaa peleihin ja moni jää siksikin pois...meillä rajakertoimet perustuu matikkaan ja vain sillä on merkitys...ei siis sillä pelaako suosikkijoukkue vai ei! Ja hyvin on mennyt, ei valituksia ole tullut, voitollisesti ollaan menty. Mukava pohdiskella asiaa....
Kannattaa varoa, että tunteet eivät sekoitu liikaa raakaan toimintaan et sillei hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060