Tälläisiä levyjä toivoisin Tapani Kansalta tulevaisuudessa ilmestyväksi :
- Joku iskelmälevy , jossa olisi myös ainakin pari hyvää coveria mukana ( siis jostain ulkomaalaisesta biisistä tehtyjä suomennoksia )
- Slaavilaisia balladeja sisältävä levy. tapanin ääni sopii niihin(kin) lauluihin hienosti.
- Joku live-levy ( esim. jostain Tapsan 40-vuotistaiteilija juhlakonsertista äänitetty tallenne. (Siinä olisi varmasti joukossa sellaisia hienoja ja yllättäviä biisejä , joita Tapsa vaan konserteissaan laulaa )
- Tangolevy, SUOMALAISISTA tangoista ( esim. Punaiset lehdet, Tähdet meren yllä, Sinitaivas, Hurmio, Taivas salamoi, Ruusunoksa ja kyyhkynen, Sateen tango , Satumaa.... ).
Säestyksestä vastaisi joku iso sinfonia/viihdeorkesteri ( esim. Vantaan viihdeorkesteri tms. ).
Levytoiveita
10
568
Vastaukset
Suurena italialaisen musiikin ystävänä toivoisin ,että Tapani tulisi joskus levy hienoimmista italialaisista sävelmistä.
Minun toivomus olisi jonka jo kirjoitin tuonne Tapsa iltalehdessä ketjuun, et toivoisin Tapsan levyttävän uudelleen vanhimpia hittejään uusin sovituksin ja, et Tapsa laulaisi -laulajan testamentin, siinä veikko Lavin tulkinnasssa ei ole mitään vikaa, mutta toivoisin, et Tapsa sen laulun myös levyttäisi.
Ja livelevy olisi toivomuslistallani. Minulla on Tapsan livelevy melkein 30 vuotta vanha, joten uusi livelevy olisi tervetullut.- Sadum
Minun mielestäni Tapani Kansan ei kannata enää levyttää mitään. Olavi Virta ja Jorma Hynninen ovat laulaneet tangoja levyille niin hyvin, että Kansalla ei ole enää mitään annettavaa. Ja onhan hän tehnyt vuonna 99 tangolevyn, joka ei ollut kovinkaan erikoinen. Live- esitykset, ainakin televisiossa ovat olleet heikonpuoleisia epävarmoine lauluesityksineen- ei kannata. Tapani Kansalla ei ole enää mitään annettavaa.
- OK.
Sadum kirjoitti:
Minun mielestäni Tapani Kansan ei kannata enää levyttää mitään. Olavi Virta ja Jorma Hynninen ovat laulaneet tangoja levyille niin hyvin, että Kansalla ei ole enää mitään annettavaa. Ja onhan hän tehnyt vuonna 99 tangolevyn, joka ei ollut kovinkaan erikoinen. Live- esitykset, ainakin televisiossa ovat olleet heikonpuoleisia epävarmoine lauluesityksineen- ei kannata. Tapani Kansalla ei ole enää mitään annettavaa.
Tapani Kansalla on hyvinkin paljon annettavaa. Moni hieno laulu odottaa Tapanin komeita tulkintoja.
- pari sanaa
Sadum kirjoitti:
Niin, onhan se vähän vaikeaa lähteä Olan jälkeen mitään hänen tekemäänsä levyttämään. Joskus 70-luvulla sanoin eräälle kuuluisalle tangolaulajalle, että laula "Öiset kitarat" ja "Victoria Regia". Hän vastasi, että älä nyt mahdottomia vaadi, ne on Olan lauluja ne, ei niitä kukaan muu pysty laulamaan.
Täällä joku mainitsi Veikko Lavin ja hän lauloi aikoinaan Tapsaaan ja Olaan liittyen "Komea vokalisti vanhalle avun tuo. Kainaloon käden pisti, taluttaa auton luo". Tapsa kävi Pispalassa Olavin luona kylässä Mestarin loppuvuosina.
Aikoinaan muuten vuonna 1974 katsoimme sir Kansan matkatelevisiosta, kun Abba voitti euroviisut.
Mä toivoisin kans live-levyä, sekä sellasta levyä, kun Uralin jo ehdottikin ,eli että Tapsa laulaisi vanhoista hiteistään ym. uudelleen sovitettuja versioita.
Myös mm. Georg Otsin lauluja Tapsa voisi levyttää.- laulut
Otsilta niitä löytyy, vaikkapa tuo "Muuttuvat laulut".
- Mun mielestä
tapsukalleni on kuin luotu mm Teuvo maanteidenkunigas, lasten liikennelaulu, aja hiljaa isi ja bensaa suonissa. Sopivat...vauhdikkaalle miehelle!
- ...rock...
Mitä jos vetäisis sen Lordin biisin Hard rock hallelujah, ei tartteis edes naamaria hankkia...
- biisi
Serbialla oli toissavuonna upea, kaunis ja tunteikas laulu Euroviisuissa. Toivoisin ,että Tapani Kansa laulaisi sen suomeksi. Se laulu sopisi hänelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101